به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۱۸۰۳۴۸

تجمع هواداران پرسپولیس؛ استعفا-استعفا

تجمع هواداران پرسپولیس؛ استعفا-استعفا
گروه ورزشی: مدیرعامل پرسپولیس، که هواداران این تیم سخت از او بابت رفتن برانکو، ناراضی‌اند، سرانجام امروز با محافظت ماموران پلیس در تجمع هواداران معترض در برابر ساختمان اداری باشگاه حاضر شد.

هواداران تیم پرسپولیس از صحبت‌های مدیر عامل این باشگاه قانع نشدند و خواستار استعفای او شدند.
به گزارش ایسنا، در حالی که ظهر امروز تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده بودند تا نسبت به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس اعتراض کنند، ایرج عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه به میان هواداران آمد تا توضیحاتی در مورد برانکو ارائه دهد.

او در میان مأموران نیروی انتظامی که سعی داشتند نظم را برقرار کند حاضر شد و توضیحاتی پیرامون سه نامه‌ای که برانکو به باشگاه ارسال کرده بود ارائه کرد. او در صحبت‌هایش گفت: زمانی که نامه سوم به دست ما رسید و برانکو در آن فرصتی برای وصول طلبش مطرح کرده بود از نظر ما دو نامه قبلی ملغی بود چرا که در نامه جدید طبق همان صبحت شفاهی که با برانکو داشتیم او ۲۸ خرداد ماه را به عنوان فرصت نهایی مطرح کرده بود و در حالی که دو روز پیش از پایان مهلت ما مطالبات او را آماده کردیم و گفتیم به هر طریقی که بخواهد می‌تواند پول را دریافت کند اما نامه چهارمی برای ما ارسال کرد و در آن از ما خواست به صورت دوستانه از پرسپولیس جدا شود. وی ادامه داد: ما هم در پاسخ به نامه برانکو گفتیم خواهان ادامه همکاری هستیم و در هر جا مثل شهر دوبی بخواهید، می‌توانیم مطالبات شما را پرداخت کنیم. صحبت‌های مدیرعامل باشگاه برای هواداران خوشایند نبود و آن‌ها در چند مقطع صحبت‌هایش را قطع کردند و با فریادهای خواهان استعفایش بودند. در نهایت هم عرب وارد ساختمان باشگاه شد و هواداران شعارهای توهین آمیزی علیه او سر دادند.

یحیی پرسپولیسی می‌شود؟
سرمربی پدیده قصد دارد با فسخ قراردادش با این تیم مشهدی، هدایت پرسپولیس بعد از برانکو را برعهده بگیرد. به گزارش ایسنا، در حالی که چند هفته پیش یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده با مالک این باشگاه به توافق رسید تا ۲ سال دیگر در جمع مشهدی‌ها باقی بماند، حالا رفتن برانکو و پیشنهاد احتمالی پرسپولیس، او را برای ماندن در تیمش دو دل کرده و حتی او به فسخ قرارداد و قبول هدایت پرسپولیس تمایل دارد.
به نظر می‌رسد گل‌محمدی تصمیم خود را گرفته و تنها مانع او مخالفت باشگاه پدیده به دلیل هزینه‌های هنگفت نقل‌وانتقالاتی برای بستن تیم مد نظر گل‌محمدی است. همین مخالفت باعث شد این مربی از تیم ملی امید دور شود اما رفتن به پرسپولیس، پیشنهاد اغواکننده‌تری است و به نظر نمی‌رسد حمیداوی (مالک پدیده) بتواند روی مخالفت خود اصرار کند. درخواست خروج یحیی به دست او رسیده و باید دید چگونه می‌تواند با این مساله برخورد کند.