به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۱۸۰۳۴۹

روش تهیه سیم برق و کابل برق برای ساختمان

روش تهیه سیم برق و کابل برق برای ساختمان
گروه علمی: سیم برق و کابل برق را میتوانید از فروشگاههای اینترنتی خرید کنید. فروشگاه های اینترنتی میتوانند محصولات را برای شما به خوبی و در آرامش نمایش دهند. اما در خرید سیم و کابل چه حضوری و چه اینترنتی به چند نکته باید توجه کنید:

1-    در خرید سیم و کابل باید مقطع را به درستی انتخاب کنید. مقطع سیم و کابل برق ، میزان آمپر را مشخص میکند. همچنین قیمت کابل برق را مقطع آن مشخص میکند. میزان آمپراژ سیم و کابل، یعنی حداکثر جریانی که میتواند از به عواملی نظیر دما، طول، سطح مقطع بستگی دارد. هرچه سطح مقطع بالاتر باشد، میزان جریان بیشتری میتواند ا سیم و کابل عبور کند. منظور از سطح مقطع، مساحت مقطع سیم یا کابل است.

2-    جنس روکش میتواند متفاوت باشد.روکش سیم و کابل میتواند از جنس pvc پی وی سی، xlpe، ضد حریق، کند سوز و نسوز، ضد دود، هالوژن فری و ... باشد. سیمها ساختمانی روکش pvc دارند و میتوانند تا دمای 70 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. سیم برق هایی که قرار است در مکانهای گرمسیر و با رطوبت بالا مانند جنوب ایران و دکلهای دریایی، باید روکش های مقاومتری در برابر نور آفتاب و رطوبت و دما داشته باشند. بعضی از روکشها، ضد ماورای بنفش هستند و برای مثلا پنلهای خورشیدی که دقیقا در مقابل نور خورشید قرار میگیرند، استفاده میشوند.

3-    در خرید اینترنتی از یک فروشگاه اینترنتی سیم و کابل، به نکاتی نظیر نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای لازم توجه کنید. فروشگاه اینترنتی لاله زار، با هدف ارائه کالای برق به مصرف کنندگان و پخش کنندگان شهرستانها، یکی از بهترین فروشگاههای فروش سیم و کابل برق است. خرید کابل برق را به آسانی و با مشاوره تجربه کنید.

4-    در خرید اینترنتی به ارسال به موقع دقت کنید. بعضی وقتها شما یک محصول را دقیقا برای اینکه سریعتر، به آن برسید، یه صورت اینترنتی میخرید. اما آن فروشگاه نمیتواند یا نمیخواهد آن محصول را همان رو یا روز بعد ارسال کند. حتما در هنگام خرید این موارد را با فروشنده در میان بگذارید. در خرید کابل و سیم برق، از برندها اول اطلاع پیدا کنید و بعد اقدام به خرید نمایید.

5-    قیمت کابل برق : به این نکته توجه کنید که سیم و کابل برق، در ایران ، قیمتشان با توجه به کیفیت و برند تعیین میشود. بدون علت، به سراغ یک برند گران نروید.

معرفی یک فروشگاه اینترنتی سیم و کابل
فروشگاه اینترنتی سیم و کابل لاله زار ، یکی از به روز ترین، قیمت مناسب ترین و سریع ترین فروشگاههای کالای برق است. فروشگاه لاله زار ، با بیش از 5 سال سابقه در توزیع سیم و کابل در کشور، همه روزه پاسخگوی سوالات فنی در انتخاب محصول و برند سیم و کابلها میباشد. فروش سیم و کابل در لاله زار ، به صورت حرفه ای صورت میپذیرد. قیمت کابل برق و قیمت سیم برق را میتوانید هر روز از این فروشگاه استعلام بگیرید. در فروشگاه لاله زار کالای برق های دیگری مانند لامپ ال ای دی، نیز به فروش میرسد. انواع لامپ و چراغ و پنل و پروژکتور ال ای دی در این مجموعه، همراه با گارانتی، به تمام نقاط ایران ارسال میشود. در فروشگاه لاله زار، محصولات با حداکثر اطلاعات فنی دیده میشوند که در آنها، با مقایسه اطلاعات میتوانید بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. لامپ ال ای دی فروشگاه لاله زار، دارای یک تا دو سال گارانتی تعویض میباشد.

از آنجایی که در ایران، معادن مس بسیاری موجود هستند، یکی از محصواتی که درایران تولید کننده‌های زیادی دارد، سیم و کابل برق و تلفن و آنتن و سیم و کابلهای صنعتی میباشد. در نتیجه در ایران تولید کننده های بزرگ سیم برق و کابل برق داریم و حتی صادرات سیم و کابل هم در ایران داریم.