کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عذرخواهی مدل فلسطینی‌تبار برای عکس جنجالی

بلا حدید:‌ به ریشه‌های عربی خود می‌بالم

29 خرداد 1398 ساعت 18:08


گروه هنری: «بلا حدید»، مانکن مشهور آمریکایی در پی موجی از انتقاد به دلیل انتشار عکسی بر اینستاگرام که از دید برخی توهین به امارات متحده عربی و عربستان سعودی بود، عذرخواهی کرد. حدید این عکس را از پشت پنجره فرودگاه به گونه‌ای گرفته که گویی پایش را روی دم هواپیماهای امارات متحده عربی و عربستان سعودی گذاشته است. برخی با دیدن این عکس از اینکه او پایش را روی پرچم این کشورها گذاشته ابراز ناراحتی کردند و آن را اقدامی نژادپرستانه و توهین آمیز خواندند.

عکسی که بلا حدید بر اینستاگرام پست کرد و جنجال برانگیز شد
بلا حدید در یک نوشته مفصل که بر اینستاگرام و توئیتر پست کرده از انتشار این عکس عذرخواهی کرد و آن را یک اشتباه خواند. او گفت هرگز قصد ندارد کسی را با پست هایش برنجاند و یا نفرت پراکنی کند به ویژه کسانی که «از فرهنگ زیبا و نیرومند» خودش هستند. حدید تأکید کرده که به فرهنگ و ریشه های عربی خود می بالد و به تمامی «خواهران و برادرانش» در سراسر دنیا احترام می گذارد.

بلا حدید و پدرش محمد حدید
بلا حدید، دختر «یولاندا فان دن هریک» مانکن هلندی-آمریکایی و «محمد حدید»، چهره بانفوذ توسعه املاک است که متولد فلسطین و آمریکایی است. حدید سال ۲۰۱۴ با «شیوا صفایی» بازیگر و مانکن ایرانی‌تبار ازدواج کرد. «جی جی حدید» دختر دیگر محمد حدید نیز از مدل های شناخته شده دنیا است.
محمد حدید در کنار شریک زندگی ایرانی‌تبارش، شیوا صفایی


کد مطلب: 180377

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/180377/بلا-حدید-ریشه-های-عربی-خود-می-بالم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir