به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۸۰۴۲۸

فرمانده کل سپاه: سرنگونی پهپاد،یک پیام قاطع بود

گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه گفت: در سحرگاه امروز پدافند هوایی سپاه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که در حال تعرض به حریم ایران بود را شجاعانه سرنگون کرد.
فرمانده کل سپاه: سرنگونی پهپاد،یک پیام قاطع بود
سرلشکرحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای استان کردستان طی سخنانی اظهار داشت: امروز ضعف موریانه‌ای از درون قدرت آمریکا را مورد هدف قرار داده است. آنها می‌خواستند ملت ایران را تسلیم کنند اما ملت ایران قهرمانانه برای حفظ استقلال خود ایستاد و آنها در این سناریو هم شکست خوردند.وی افزود: آنها می‌خواستند وانمود کنند راه حل مشکلات ما مذاکره است اما ما تا به امروز با منطق مقاومت رشد کرده‌ایم و دشمنانمان را فرسوده‌ایم و به عزت و اقتدار رسیده‌ایم.سردار سلامی ادامه داد: مذاکره بازی در فضای نابرابری فشار و منطق تسلیم است. در مذاکره فشار دشمن تهدید می‌شود زیرا فکر می‌کند از مقاومت عقب نشسته‌ایم. این ملت ایستاده است و مذاکره را مطلقا رد می‌کند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در هرمزگان تصریح کرد: امروز شنیدید در سحرگاه امروز پدافند هوایی سپاه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که در حال تعرض به حریم ایران بود را شجاعانه سرنگون کرد. این روش و منش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشنمنان است.سرنگون کردن پهپاد آمریکا شامل یک پیام اشکار و قاطع و صریح بود و آن اینکه مدافعان مرزهای میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه‌ای به این سرزمین عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های قاطع و تمام کننده خواهند داشت. مرزها خط قرمز ما است و هر دشنمی که به این مرزها تعرض کند برنخواهد گشت. ما اعلام می‌کنیم بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم اما برای جنگ کاملا آماده‌ایم و حادثه امروز نشان روشنی داشت از این پیام دقیق.سرلشکر سلامی خاظرنشان کرد: تنها راه ایمن بودن دشمنان احترام به تمامیت ارزی و امنیت ملی و منافع حیاتی ملت بزرگ ایران است.
مرجع : تسنیم