به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۱۸۰۵۶

امتیازات عجیب و غریب برای آقازاده‌ها!

گروه سياسي: سايت انتخاب نوشت: در حالیکه جریان افراطیون در حال تخریب دولت اعتدال به دلیل عزل روسای متخلف دانشگاه علامه می‌باشند اطلاعات و مدارک انتخاب نشان می دهد که دادن رانتها و امتیازات ویژه به آقازاده ها و نورچشمی‌ها از سوی مدیران منصوب دولت قبل علت این حمایتها بوده است. این در حالیست که دکتر توفیقی در طول دو ماه سرپرستی خود تنها دو رییس دانشگاه را عزل کرده است و از سوی بسیاری از اساتید دانشگاه به جهت کندی در تغییرات مورد انتقاد قرار گرفته است. در میان دو رییس عزل شده رییس معزول دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین خبرسازی را برای تخریب دولت انجام داده است و تعداد زیادی زا اساتید محترم دانشگاه علامه را متهم به مفاسد اخلاقی نموده است! این در حالی است که مستندات نشان می‌دهد که او تنها ظرف حدود دوماه دو فرزند خود را به عنوان بورسیه وزارت علوم در آورده است و اقدامات لازم برای عضویت آقازاده وی در دانشگاه علم وصنعت نیز انجام شده است! از سوی دیگر، با وجود سپری شدن بیش از یکماه از عزل شریعتی از ریاست دانشگاه علامه وی از تحویل خودروی رییس دانشگاه و راننده آن و همچنین دفتر کار وسیع در دانشکده که از اتاق رییس دانشکده نیز وسیعتر است خودداری کرده است!

م ح س ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۹:۱۱
ایشون خیال کرده دفتر و ماشین و راننده ماشی ارث باباشه!!! (145806)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۱:۱۳
این از بی عرضه گی مسئولان جدید است والا گرفتن ماشین واعلام به راننده جهت خوداری ازبردن ایشان و.. کاری ساده است (145887)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۱:۴۷
نه جانم فكر كرده إرث ننشه ....... (145906)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۹:۱۴
افراطیون فقط منافع شخصی دارند و درد منافع جمعی را ندارند. (145810)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۹:۵۲
کوتاه امدن در برابر این اقایون بزرگترین خیانت به ملت شریف و رنج کشیده از دست این اقازاده هاست ما از دولت عزیز می خواهیم هرچه سریع تر اقایانی که از دولت قبل بیت المال را غصب کردند گرفته شود وبه مردم معرفی شوند سستی هم در این امر مهم خیانت به جامعه است البته و متاسفانه این اقازاده خیلی پررو شدند اقازادها با خان های قرون وسطی چه فرقی دارند اینها مردم را برده خودشان فرض میکنند تقصیر از پدرانشان است خدایا دست افراطیون و خیانت کارها را در هر مقام و لباسی هستند از سر این ملت و کشور کوتاه کن تا مردم ارامش خود را به دست اورند ای کاش همان قدر که برای این طایفه ازادی است برای قشر دیگر جامعه هم وجود داشت وازادی مطبوعات تا ظرف مدت کوتاهی شرشان کوتاه میشد (145844)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۰:۴۳
دردانشگاه خواجه نصیر هم وضع مشابه است... (145875)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۰:۵۲
حیف ایران که....تو 8سال.... (145879)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۱:۱۵
ایشون که همه اساتید رو متهم به لهو و لعب و شهوترانی با دانشجویان می کرد! وای به روزی که بگندد نمک !!! (145888)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۱:۵۵
ایشان به جای دیگه وصل هستن (145916)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۲۱:۵۹
از قديم گفته اند بدهكار را كه از روي ترحم بهش رو و فرصت بدي ميشه طلبكار
حالا حكايت اي آقايون هست اينا از دولت و ملت كه هيچ بعضي هاشون حتي از خدا هم طلبكارند و براي حق خودشون هيچ حدودي را قايل نيستند. همه چيزرا ميخوان خوبش را و همه اش را هم ميخواهند (145921)