به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۱۸۰۶۲۲

بیانی: رحمتی دیگر جایی در استقلال نداشت

گروه ورزشی: مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای رحمتی در نیم فصل رخ داده بود، او دیگر جایی در استقلال نداشت.
بیانی: رحمتی دیگر جایی در استقلال نداشت
 شاهین بیانی با اشاره به آغاز رسمی حضور سرمربی ایتالیایی در تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی در درجه اول، باید با فوتبال ما آشنا شود و بداند به چه کشور و تیمی آمده است. مطمئناً او در درازمدت و با شناختی که از فوتبال ما پیدا می‌کند، نتایج قابل قبولی کسب خواهد کرد اما در حال حاضر باید کسانی در کنار او باشند که هم استقلال را به خوبی بشناسند، هم مشاوره خوبی به او بدهند و هم از لحاظ فنی، به او کمک کنند تا موقعیتش آرام‌آرام در استقلال محکم شود.
بیانی در خصوص انتقاداتی که به دلیل عدم جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با قدیمی‌ها از مدیران استقلال انجام گرفته است، گفت: در چند سال گذشته همیشه این اتفاق تلخ در استقلال وجود داشته و هر سال شاهد این هستیم که آبی‌پوشان اردوی پیش‌فصل خوبی را برگزار نمی‌کنند که این در پایان، به استقلال ضربه می‌زند اما امیدوارم امسال این اتفاق رخ ندهد، هر چه زودتر بازیکنان مد نظر، جذب و با نفرات فصل گذشته تمدید قرارداد شود تا شاهد یک تیم پرقدرت باشیم.

وی تصریح کرد: اگر استقلال می‌خواهد در فصل جدید، نتایج خوبی کسب کند، باید اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده و بازیکنانی را به تیم اضافه کند که نقاط ضعف فصل پیش را پوشش دهند بنابراین حفظ نفرات سال گذشته، باید در اولویت باشد تا شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ نوزدهم باشیم.مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقاتی که بین اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و معاون باشگاه به وجود آمده است، گفت: در هیچ جای دنیا شاهد چنین مسائلی نیستیم. اینکه یکی از مسئولان باشگاه بخواهد همه کارها را شخصاً انجام دهد، کار پسندیده‌ای نیست. هرکس چارچوب کاری دارد و باید در حیطه وظایفش عمل کند. اگر قرار است استقلال آرامش داشته و فصل خوبی را آغاز کند، باید یک برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته تا آبی‌پوشان بتوانند بدون دغدغه، وارد لیگ نوزدهم شده و نتایجی را کسب کنند که مد نظر هواداران است.

بیانی در رابطه با جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال و انتقاداتی که پس از دربی توسط هواداران، به این دروازه‌بان شد، اظهار داشت: رحمتی بازیکن بزرگی است، او به تیم ملی و استقلال کمک کرده و اعتقاد دارم، زحمات زیادی کشیده اما با شرایطی که در نیم فصل و پس از آن پنالتی جنجالی در دربی به وجود آمد، جایی در استقلال ندارد و او برای اینکه به آرامش برسد و استقلال هم این آرامش را تجربه کند، از تیم جدا شد.وی بیان کرد: رحمتی بهترین کار را انجام داد، از چنین اقدامی، هم خودش سود برد و هم استقلال زیرا وی دیگر جایی در این تیم نداشت، هواداران علیه او موضع گرفته بودند و خواستار رفتن او شدند؛ بنابراین وقتی چنین اتفاقی برای یک بازیکن بزرگ رخ می‌دهد، صلاح در این است که هر چه زودتر این کار را انجام دهد چرا که معتقدم مهدی بهترین کار را کرد که از استقلال جدا شد.مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تا شروع لیگ زمان زیادی باقی نمانده است. سرمربی جدید استقلال باید هر چه زودتر برنامه دقیق خود را برای شروع تمرینات آمادگی جسمانی و فنی، به باشگاه ارائه داده که این تیم بتواند تا روز پنجم مرداد ماه که اولین روز شروع لیگ نوزدهم است، یک تیم آماده را روانه مسابقات کند.
مرجع : مهر