به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۸۰۷۹۳

مادر، خواهان دریافت دیه دخترانش شد

گروه حوادث: پرونده جنایت هولناک مرد شیشه‌ای که دو دختر جوانش را با چاقو سلاخی کرده و پس از ارتکاب این جنایت دست به خودکشی زده بود صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران با درخواست مادر خانواده مبنی بر دریافت دیه از بیت المال وارد مرحله تازه‌ای از رسیدگی شد.
مادر، خواهان دریافت دیه دخترانش شد
شامگاه یکی از روزهای پایانی شهریور سال 96 زنی هراسان با پلیس تماس گرفت و از مرگ هولناک دو برادر‌زاده‌اش خبر داد.مأموران کلانتری 126 تهرانپارس بلافاصله راهی خانه مورد نظر شده و با جسد غرق در خون دو دختر جوان وسط سالن پذیرایی خانه روبه‌رو شدند.با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، او به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این دو خواهر به علت اصابت چاقو به نقاط مختلف بدن از جمله سینه و پهلو جان خود را از دست داده و بیش از دو ساعت از زمان مرگ آنها می‌گذرد.در ادامه با تحقیق از عمه آنها این زن مدعی شد: ساعتی قبل برادر 48 ساله‌ام به‌نام شهرام با من تماس گرفت و مدعی شد دو دختر 19 و 22 ساله‌اش سوگند و سولماز را به قتل رسانده و خودش هم با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است.چون می‌دانستم او با همسرش اختلاف دارد و مادر خانواده 50 روز است که خانه را ترک کرده است، بلافاصله خودم را به خانه برادرم رسانده و با کمک همسایه‌ها وارد خانه شدیم.این زن ادامه داد: وقتی به خانه رسیدیم برادرم نیمه جان بود که او را به بیمارستان منتقل کردیم و من با جسد غرق خون دو برادر زاده‌ام روبه‌رو شدم.

در حالی که تحقیقات در محل جنایت ادامه داشت، مسئولان بیمارستان در تماسی اعلام کردند شهرام نیز جان خود را از دست داده است.با مرگ پدر خانواده پرونده این جنایت هولناک وارد مرحله جدیدی شد و با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی هر سه جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. به‌دنبال تکمیل شدن این پرونده مادر این دو دختر سرانجام صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست دکتر محسن زالی و با حضور یک مستشار حاضر و خواستار دریافت دیه دو دخترش از صندوق بیت المال شد.او در جلسه دادگاه گفت: همسرم معتاد بود وقتی ورشکست و بدهکار شد زندگیمان را نابود کرد. همه درآمدش را نیز خرج اعتیادش می‌کرد زندگی به کام من و دخترانم تلخ شده بود. یک روز دعوای سختی کردیم و من خانه را با قهر ترک کردم حدود دو ماه از قهرم گذشته بود که این بلای هولناک به سرم آمد.پس از پایان اظهارات زن میانسال قضات برای صدور حکم درباره درخواست وی وارد شور شدند.
مرجع : ایران
برچسب ها: قتل خانوادگی