به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۱۸۰۸۶۶

ناپدید شدن زن دوچرخه‌سوار جوان در تهران!

ناپدید شدن زن دوچرخه‌سوار جوان در تهران!
گروه جامعه: «شاررژ ندارم، گوشی‌ام خاموش می‌شود، نگران نباش تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی‌گردم.». این آخرین پیامی بود که دختر جوانی به نام لیدا کاوه ‌لی به تلفن همراه خواهرش در روز جمعه ۳۱ خرداد ارسال کرد.

لیدا کاوه‌لی، دختر جوان دوچرخه‌سوار از جمعه ظهر ۳۱ خرداد ناپدید شده و به خانه باز نگشته است و هیچ تماس یا نشانی هم از او در دست نیست. خبر ناپدید شدن لیدا کاوه لی که دوچرخه‌سوار، عکاس و ساکن تهران بوده، در شبکه‌های اجتماعی مختلف دست به دست می‌چرخد و کاربران نسبت به سرنوشت او ابراز نگرانی کرده‌اند. در این میان، خانواده این زن جوان عکس‌ها و مشخصات او را نیز در صفحات مجازی منتشر کرده‌اند و از شهروندان خواسته‌اند در صورتی که نشان و ردی از او پیدا کردند، به خانواده اطلاع دهند. 

پس از گذشت چند روز سرنوشت این زن جوان درهاله‌ای از ابهام قرار گرفته و کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد اینکه چه برسر او آمده است، گمانه‌زنی می‌کنند. برخی نوشته‌اند این دختر دوچرخه‌سوار  چندین بار به‌خاطر دوچرخه سواری‌اش به اسیدپاشی و مرگ تهدید شده است." برخی‌ها هم نوشته‌اند: "ایشان اهل پیاده روی و دوچرخه سواری بوده‌اند و احتمال آدم‌ربایی هم وجود دارد" و از دیگر کاربران خواسته‌اند از انتشار حدس و گمان دوری کنند.
برچسب ها: دوچرخه‌سواری