به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۱۸۰۸۶۹

سفری خاطره‌انگیز و راحت با سندباد س

سفری خاطره‌انگیز و راحت با سندباد س
گروه گردشگری: همیشه می‌شود بهانه‌ای برای سفر به کیش پیدا کرد، بليط هواپيما خرید و به آن جزیره‌ی شگفتی‌ها سفر کرد.چه به‌‌دنبال این باشید که چند روزی در کنار دریا و در سواحل زیبای کیش استراحت کنید، یا در یکی از چندین هتل كيش جایی رزرو کنید و تعطیلات متفاوتی را تجربه کنید و چه عاشق خرید باشید و از اتاق هتل کیش یک‌راست به سراغ مراکز خرید جورواجور این‌جا بروید، در هر فصل سال کیش گزینه‌ی خوبی برای سفر خواهد بود.
و حالا کیش یک بهانه‌ی دیگر هم برای شما دارد، که همین حالا بلیط هواپیما بخرید و یک هتل کیش را رزرو کنید و چند روزی برای خودتان خاطره بسازید. پارک آبی اوشن کیش که چندماهی بیشتر نیست در کیش افتتاح شده، اولین تم پارک آبی ایران است و معماران و طراحان مطرح جهانی آن را طراحی کرده‌اند. این پارک آبی عظیم که پُر است از سرسره‌های آبی مرتفع و استخرهای مختلف و حتی اسپای مجهزی هم در خودش دارد.

پارک آبی اوشن کیش هم مثل پارک‌های موضوعی دیگر جهان قصه‌ای دارد که از وقتی وارد پارک می‌شوید شروع می‌شود و شما را تا پایان قصه با خودش می‌برد. قصه‌ی پارک آبی اوشن هم ماجرای چند دزد دریایی است که به جزیره‌ای حمله‌ کرده‌اند و با کاپیتان‌شان، کاپیتان سایان، سعی می‌کنند به قرص خورشید برسند و آن را تصرف کنند تا فرمان‌روای دریا شوند. این دزدان دریایی به قلعه‌ی خورشید حمله می‌کنند تا قرص خورشید را به دست بیاورند، اما سه برادر، به نام‌های پولاد، ماهان و باشو، که ساکنان این قلعه هستند به این راحتی‌ها تسلیم نخواهند شد و تلاش می‌کنند دزدان دریایی را عقب برانند.

این پارک آبی 13 سرسره‌ی بزرگ و کوچک دارد، که بزرگ‌ترین‌شان، پیچالوپ، شما را از بالای بلندترین برج پارک، یعنی قلعه‌ی خورشید، با سرعت باورنکردنی 12 متر در ثانیه پایین می‌آورد. پس اگر هوس سفر به کیش کرده‌اید، حتماً این پارک آبی را هم در برنامه‌ی سفر خودتان بگنجانید. هیچ نگران دردسرهای برنامه‌ریزی سفر وخريد بليط هواپيما و رزرو هتل نباشید، خیلى راحت می‌توانید یک بلیط ارزان کیش یا بلیط هواپیما چارتر کیش پیدا کنید و همینطور گزینه‌ی خوبی برای رزرو هتل کیش.

امروزه دیگر مثل قدیم برای سفر احتیاجی نیست که هزینه و وقت زیادی برای برنامه‌ریزی سفر و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد صرف کنید. حتماً یادتان هست که در گذشته اگر می‌خواستید به جایی سفر کنید، باید به یکی از آژانس‌های مسافرتی می‌رفتید تا مثلاً بلیط استانبول، بلیط دبی، بلیط مسکو، بلیط پاریس، بخرید و مثلاً قیمت بلیط اهواز را پرس‌وجو کنید، یا تور مشهد پیدا کنید و از امکانات هتل ارزان مشهد باخبر شوید یا مثلاً امکان رزرو اتاقی در هتل درویشی یا هتل هما 2 مشهد یا هتل الماس که از هتل‌های لوکس مشهد هستند، را بدانید. و آژانس‌های مسافرتی اطلاعات زیادی در رابطه با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و بلیط هواپیمای چارتر در اختیار داشتند، اما دسترسی به همه‌ی اطلاعات مختلف و گوناگون درباره‌ی قیمت بلیط هواپیما و قیمت هتل کیش و رزرو هتل کیش و بلیط کیش و خرید بلیط هواپیمای کیش و بلیط هواپیما چارتر و مثلاً هتل ارزان مشهد و قیمت بلیط استانبول و بلیط مسکو و بلیط دبی و بلیط پاریس و بلیط اهواز، و اطلاعات هزاران شهر و هزاران هواپیمایی و صدها هزار هتل در ایران و جهان، برای آژانس‌های مسافرتی سنتی امکان‌پذیر نبود. پس شما مجبور بودید از بین گزینه‌های محدود انتخاب کنید.

اما امروز این وضعیت فرق کرده است، و سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل سندباد س، همه این اطلاعات مختلف را با چند کلیک ساده در اختیار شما می‌گذارد. شرکت‌های اینترنتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، مثل سندباد س، با چندین و چند شرکت هواپیمایی و هتل در سراسر ایران و دنیا همکاری می‌کنند و اطلاعات همه‌ی آن‌ها را به شکلی خیلی ساده به کامپیوتر خانه یا تبلت یا گوشی همراه شما می‌آورند.

سندباد س،با استفاده از داده‌های 1000 شرکت هواپیمایی مختلف و بیش از 400 هزار هتل در سراسر دنیا، به شما این امکان را می‌دهد که بدون این‌که از خانه بیرون بیایید قیمت‌های بلیط هواپیما و رزرو هتل را در شهرهای مختلف دنیا با هم مقایسه کنید و بهترین قیمت را برای خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما چارتر پیدا کنید. اگر هم فراموش کنید که هر روز به سندباد س سر بزنید یا نخواهید وقت زیادی را در سندباد س به دنبال قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل در روزها و فصل‌های آینده بگردید، می‌توانید اپلیکیشن سندباد س را رایگان دانلود کنید و روی گوشی اندروید یا اَپل خود نصب کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن هرکجا که وقت آزادی داشتید، در مترو یا وقت انتظار در صف جایی، می‌توانید بلیط هواپیما پیدا کنید و هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و به‌سادگی و با اطمینان، با گوشی همراهتان، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل انجام دهید. یا می‌توانید عضو کانال تلگرام سندباد س بشوید تا بتوانید از مقصدهای جذاب سفر و پیشنهادهای سفر ارزان و تخفیف‌ها باخبر شوید.
خدمات سندباد س فقط به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و بلیط هواپیمای چارتر محدود نمی‌شود.

سندباد س علاوه‌براین‌ها اطلاعات مختلفی را درباره‌ی شهرهای توریستی جهان و تفریحات و برنامه‌هایی که در آن شهرها برای‌تان جذاب خواهند بود، در وب‌سایت خود قرار داده است تا اگر نمی‌دانید مقصد سفر بعدی‌تان کجاست یا این‌که می‌خواهید به شهری ناآشنا سفر کنید و نمی‌دانید کجاها را بگردید، سندباد س راهنمای شما بشود. راهنمایی که در هیچ‌کدام از مراحل سفر، از برنامه‌ریزی سفر تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، و حتی در مقصد، تنها‌تان نمی‌گذارد. و با تضمین‌های مختلفی هم که دارد، مثل رسید قطعی خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، و تضمین حضور در لیست پرواز بلیط هواپیمای چارتر، و تضمین ثابت ماندن قیمت بلیط هواپیما و بلیط هواپیما چارتر، خیال شما را از هر جهت راحت می‌سازد تا شما دیگر هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید و فقط چمدان ببندید.