به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۸۰۹۰۱

قدوس: تیم‌ملی با ویلموتس هجومی شده است

گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در فصل جدیدش همراه با یک سرمربی بلژیکی تا اینجای کار موفق عمل کرده است.
قدوس: تیم‌ملی با ویلموتس هجومی شده است
پیروزی بعد از 10 سال مقابل سوریه و دیداری تهاجمی و دلچسب همراه با نتیجه تساوی در خاک کره‌جنوبی حاصل عملکرد مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی بوده و به نظر می‌رسد تیم‌ملی همراه با کادر جدیدش دوران روشنی را در پیش داشته باشد.با این حال یکی از نکاتی که باعث شد تا کمی تردید در کارنامه ویلموتس در زمان کوتاهش در تیم ملی ایران به وجود بیاید، نفراتی بود که وی به اولین اردو دعوت کرد و اگر بهتر بگوییم، نفراتی بود که وی دعوت نکرد؛ بازیکنانی مانند سامان قدوس و اشکان دژاگه. هرچند درباره این دو نام اظهارنظر رسمی صورت نگرفت اما برخی از ارکان تیم ملی برای توجیه عدم دعوت قدوس و دژاگه مصدومیت اخیر آنها را بهانه کرده و اعلام کردند به‌طور قطع در اردوهای بعدی به آنها فرصت داده خواهد شد.این در حالی است که قدوس بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران تلخ مصدومیت بار دیگر به ترکیب آمیان بازگشت و در چند بازی آخر این تیم حضور داشت. حالا قدوس به تعطیلات رفته و با تغییر کادرفنی تیم فرانسوی و البته تیم ملی، به فصل جدید فوتبالی رسیده است. گفت‌وگو با قدوس را در ادامه می‌خوانید.

از آخرین وضعیتت چه خبر؟
بعد از فصل سخت و فشرده فوتبالی که داشتم این روزها در تعطیلات هستم و سعی می‌کنم با یک ریکاوری خوب برای بازگشت دوباره و یک شروع قدرتمند آماده شوم.

مصدومیتت کاملا برطرف شد؟
خدا را شکر، دوران بسیار سختی را سپری کردم اما دوباره در پایان فصل به ترکیب تیم اضافه شده و مشکلاتی که داشتم را سرانجام پشت سر گذاشتم.

درست در زمانی که می‌درخشیدی این اتفاق برایت رخ داد.
در هر صورت برای یک فوتبالیست حرفه‌ای که با این شغل زندگی می‌کند، هر زمانی را برای مصدومیت می‌توان متصور بود. از شانس بد من این مصدومیت زمانی برایم رخ داد که بازی‌های خوبی را همراه با آمیان ارائه می‌کردم. در این بین دوران مصدومیت دوران سخت و دشواری برایم بود و خوشحالم که دوباره به فوتبال بازگشتم.

لوکا السنر سرمربی جدید تیمت شده. کار با او چگونه است؟
در هر صورت همراه با کادر فنی قبلی در فصل گذشته نتایج بدی کسب نکردیم، هرچند در پایان در رده‌های پایین جدول قرار گرفتیم. تغییر کادرفنی یک تصمیم مدیریتی بوده و امیدوارم بتوانیم همراه با السنر فصل موفقی را در آمیان سپری کنیم.

تیم ملی ایران را با ویلموتس چطور دیدی؟
در نگاه اول تیم ملی هجومی‌تر بازی می‌کند و امیدوارم بتوانیم همین روند را در دیدارهای بعدی هم در پیش گرفته و یک بازی تماشاگرپسند را ارائه دهیم.

دلت برای کی‌روش تنگ نمی‌شود؟ گویا این مربی خیلی اعتقاد زیادی به تو نداشت؟
ارتباط من هم مثل سایرین با کی‌روش خوب بود و مشکلی با وی نداشتم. بازیکنان تیم ملی به او اطمینان زیادی داشتند و همه به او علاقه‌مند بودند. شاید اگر کی‌روش می‌ماند، در آینده می‌توانستم بازیکن کلیدی‌تری برای او باشم. در صحبت‌های خصوصی که در جریان اردوهای تیم ملی با هم داشتیم به من اطمینان خاطر می‌داد و همواره به من می‌گفت دوست دارم در آینده بازیکن کلیدی برای تیم ملی باشی. در هر صورت فرصت ادامه همکاری با کی‌روش در تیم ملی ایران دیگر به وجود نمی‌آید و برای وی در تیم ملی کلمبیا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ویلموتس هم در ایران موفق باشد.
مرجع : فرهیختگان
برچسب ها: مارک ویلموتس