به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۸۰۹۰۳

تابش:ازپیشنهاد پرسپولیس به کی‌روش بی‌اطلاعم

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد عده‌ای معلوم الحال برای خریدهای سپاهان تعیین تکلیف کنند، گفت: در حال مذاکره با کی‌روش هستیم و از پیشنهاد پرسپولیس به او بی اطلاعم.
تابش:ازپیشنهاد پرسپولیس به کی‌روش بی‌اطلاعم
مسعود تابش با انتقاد از فضای مسمومی که علیه سپاهان در فضای مجازی ایجاد شده است، تاکید کرد عده‌ای محدود و معلوم الحال می‌خواهند برای این تیم تعیین تکلیف کنند. وی با بیان اینکه خریدهای جدید سپاهان از یک سال پیش زیر نظر بوده اند، درباره آخرین وضعیت استنلی کی روش و کومان دو بازیکن خارجی این تیم هم صحبت‌هایی را مطرح کرد.
مشروح گفتگوی تابش در ادامه می‌آید:

* امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان روز گذشته اعلام کرد تیمش دو، سه بازیکن دیگر می‌خواهد. در حال حاضر نقل و انتقالات سپاهان به کجا رسیده است؟
- هر بازیکنی که گرفته ایم و یا قراردادش را تمدید کرده ایم با نظر امیر قلعه نویی بوده است. حتی نفراتی که از سپاهان جدا شدند، با نظر سرمربی بود. از نقل و انتقالات راضی هستیم ولی متأسفانه یک عده متوجه نیستند. بازیکنانی که گرفته ایم بر اساس نیاز تیم بوده است. حسینی، منصوری، ولسیانی و… حتی رضا میرزایی که سال گذشته به صورت قرضی به فولاد رفت. هیچکس او را حساب نمی‌کند که یکی از بهترین‌های لیگ در فصل گذشته بود. دو بازیکن هم از لیگ دسته اول گرفتیم. باور کنید یک سال این نفرات را رصد کردیم و دنبالشان بودیم.

* با این حال از نقل و انتقالات شما در فضای مجازی و بعضی کانال‌های هواداری انتقاد می‌شود.
- باید بگویم نقل و انتقالات تمام نشده است و ما دو، سه بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد. هوادار واقعی هم تمام تلاشش را می‌کند تا هوای تیمش را داشته باشد نه اینکه تنش درست کند. بر اساس نظر سرمربی تیم می‌بندیم. بنده که ۵۰ سال در ورزش و فوتبال بوده ام، به خودم اجازه نمی‌دهم به سرمربی تیم بگویم چه کسی را بگیرد یا نگیرد. به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. حالا نظر چند هوادار چیز دیگری است. ما اهل بمب ترکاندن نیستیم. تمام کسانی که در سپاهان هستند می‌توانند ستاره باشند.ما اولین تیمی بودیم که وضعیت سرمربی اش را مشخص و سپس تمرینات و یارگیری را شروع کرد. قرارداد تمام ستاره‌های تیم را هم برای فصل بعد تمدید کردیم. ۹۹ درصد قراردادهایی که تمدید کردیم بیش از یک سال است و این یعنی اینکه سال آینده هم خیالمان راحت است. هوادار واقعی درک می‌کند که در شرح وظایفش تعیین بازیکن نیست. حتی من که فوتبالی ام به خودم اجازه چنین کاری را نمی‌دهم. هم بنده و هم آقای قلعه نویی از نقل و انتقالات راضی هستیم. سلیقه هوادار شاید فرق کند ولی تعداد کم و معلوم الحالی هستند که می‌خواهند چالش درست کنند.

* قبول دارید در فضای مجازی فشار زیادی به شما وارد شده است؟
- سپاهان هواداران میلیونی دارد. افرادی که در فضای مجازی این جو را ایجاد کرده اند، ۵۰ نفر هم نیستند. آنها متوجه نیستند ایجاد این التهاب به تیم لطمه می‌زند. همانطور که گفتم نقل و انتقالات ما کاملاً با نظر سرمربی انجام شده است.

* یعنی معتقدید علیه شما در فضای مجازی خط می‌دهند؟
- شاید اینطور باشد. هم اهالی رسانه و هم پیشکسوتان و صاحب نظران تأیید می‌کنند که سپاهان خیلی سازماندهی شده و با برنامه کارش را در نقل و انتقالات پیش برده است. یکسری‌ها دنبال اهداف دیگری هستند. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند. هوادار که برای کادر مدیریتی و کادر فنی تعیین تکلیف نمی‌کند. پس حیطه وظایف چه می‌شود؟ ما در سپاهان با کادر فنی همفکری می‌کنیم و تیم را اصولی می‌بندیم. نمی‌توان هرچه که یک عده افراد محدود می‌گویند، انجام بدهیم. آدم شرم می‌کند فضای مجازی را مطالعه کند. امیدوارم فکری برای این فضا بشود. جامعه هواداری به کدام سمت می رود. یک موقع فقط وارونگی هوا بود ولی الان در همه ارکان جامعه وارونگی داریم و در همه چیز دخالت می‌شود.

* عده‌ای که به زعم شما علیه سپاهان جوسازی می‌کنند دنبال چه چیزی هستند؟
- شاید دنبال منافع دیگران باشند. ما با هواداران واقعی سپاهان در ارتباط هستیم. آنها هم از این فضا ناراحتند. هواداران واقعی که با ما در تماس هستند از شرایط ابراز رضایت می‌کنند. تعدادی که علیه تیم سمپاشی می‌کنند، محدودند.

* شاید دنبال این هستند که شما از مدیریت سپاهان کنار بروید؟
- بله، بعضی‌ها در فضای مجازی به صراحت می‌گویند "اگر نمی‌توانی باشگاه را رها کن و برو". اتفاقاً فکر می‌کنیم در حال خدمت هستیم و تلاشمان برای جوانان و ورزش است. یکسری چیزها عجیب است و دستور می‌دهند برو! طرف سه روز فقط فوتبال را تماشا کرده و یا فقط در ۶ ماه، چهار مسابقه را دیده است و احتمالاً در ورزشگاه فحاشی هم کرده؛ بعد همین‌ها می‌گویند باید چه کار کنیم یا چه کار نکنیم! این در حالی است که هوادار واقعی به تیم کمک می‌کند و وارد این فضاها نمی‌شود.

* اردوی پیش فصل سپاهان در کدام کشور برگزار می‌شود؟
- در حال بررسی هستیم. دعوتنامه ای از بلژیک داشتیم. اردوی ابتدایی ما از ۱۵ تیر به مدت ۱۰ روز در کردان کرج برگزار می‌شود. بعد از آن برای اردوی خارجی هم تصمیم می‌گیریم.

* وضعیت استنلی کی روش و کومان به کجا رسید؟ آیا این بازیکنان فصل بعد در سپاهان می‌مانند؟
- هر دو بازیکن وقتی از ایران می‌رفتند، ابراز علاقه کردند که بمانند. ما هم علاقه داریم که با این بازیکنان ادامه بدهیم.تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم که انجام شود. کی روش و کومان در اولویت هستند. البته این دو بازیکن، آزاد هستند و ممکن است باشگاه‌های دیگر هم آنها را بخواهند.

* آیا کی روش قیمت قراردادش را بالاتر برده است؟
- فعلاً قیمت خاصی نگفته است و در حال مذاکره هستیم! علاقه داریم کی روش و کومان بمانند ولی باید پیش بینی‌های لازم را هم داشته باشیم که اگر نیامدند، دستمان در حنا نماند!

* آیا پیشنهاد پرسپولیس به استنلی کی روش صحت دارد؟
- نمی دانم و از این موضوع بی اطلاعم. ما هم با این بازیکن در حال مذاکره هستیم و تاکید داشت که از شرایط در سپاهان راضی است.

* آیا کومان و کی روش درخواست خاصی داشته اند که روند تمدید قراردادشان طولانی شده است؟
- درخواست خاصی نداشتند. آنها بازیکن آزاد هستند و ان شاءالله به توافق می رسیم. ما هم بیکار نمی‌نشینیم. در حال حاضر سه بازیکن می‌خواهیم اما با ۱۰ نفر مذاکره می‌کنیم تا پیش بینی لازم را کرده باشیم.

* چند روز پیش مطلبی از سوی کمیته اخلاق منتشر شد مبنی بر اینکه سپاهان و تراکتورسازی نباید با منصور عظیمی همکاری داشته باشند. آیا چیزی به صورت رسمی در این خصوص به شما ابلاغ شده است؟
- ما همکاری خاصی با عظیمی نداشته ایم. مشکل ایشان برای ما مشخص نیست و نمی دانم چرا کمیته اخلاق اسم ما و یک باشگاه دیگر را آورده است. عظیمی نه برای ما بازیکنی گرفته و نه بازیکنی از سپاهان برده است. از کمیته اخلاق توضیح خواستیم تا اگر موردی هست بگوید.
مرجع : مهر
برچسب ها: پرسپولیس