به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۸۰۹۰۶

حمایت تمام‌قد یك سلبریتی از آقازاده‌ها!

امیر جعفری در كنار حسین هدایتی و بابك زنجانی (دو نفر از متهمان بزرگ مفاسد اقتصادی)
امیر جعفری در كنار حسین هدایتی و بابك زنجانی (دو نفر از متهمان بزرگ مفاسد اقتصادی)
گروه هنری: یك بازیگر سینما و تلویزیون با صحبت‌های عجیب خود در حمایت از نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی میان شهروندان جنجال به پا کرد. اظهارات امیر جعفری، قبل از هرچیز نشان از سطح سواد اندك او در حوزه مسائل اجتماعی و سیاسی دارد، زیرا برای هر فردی این امر كه پارتی‌بازی، رانت‌خواری (در تمامی ابعاد آن از جمله رسیدن به مناصب)، انتصاب‌های فامیلی تا تسهیلات و امکانات لاکچری برای آقازاده‌ها مسیری طولانی است که در هر وجب آن تبعیض و نابرابری فریاد می‌کند، بسیار ملموس و قابل درك است.

معضلی اجتماعی که حمایت تمام قد امیر جعفری هنرپیشه مشهور از آن موجب تعجب است. به تازگی انتشار ویدئویی از صحبت‌های عجیب این بازیگر به عنوان یک الگوی اجتماعی در این باره برای هوادارانش سوال‌برانگیز شده و موجی از اعتراضات را در پی داشته است. جعفری در این ویدئو استفاده از بیت‌المال، تمامی امکانات و موقعیت‌های عالی اجتماعی را که ناعادلانه در اختیار برخی افراد قرار گرفته است، حقی طبیعی می‌داند و حتی وقیحانه می‌گوید: در صورت داشتن اختیار، خود نیز دقیقاً چنین رفتاری می‌کرد!
او می‌گوید: آقازاده‌ها، پدرانشان زحمت و بی‌خوابی کشیده‌اند تا به این اینجا رسیده‌اند چرا نباید «بنز» سوار بشوند؟ شما هم باید پدرت زحمت می‌کشید تا...! كاربران در فضای مجازی در پاسخ به اظهارات وقیحانه جعفری نوشتند: اگر مدیران حکومتی با همان حقوق معمولی خود زندگی کنند، هیچوقت فرزندان آنها نمی‌توانند به ماشین‌های میلیاردی سوار شوند. اکثر مدیران رده بالای دولتی بخاطر توانایی‌های علمی و زحمت شبانه‌روزی و بی‌خوابی! به این مقام نرسیده‌اند، اگر آنها می‌توانند برای فرزندانشان ماشین های میلیاردی بخرند، بدلیل اختلاس‌های میلیاردی و غارت بیت‌المال است.
در ادامه حرف‌های این سلبریتی مشهور را راجع به موضوع مذکور می‌شنوید.
...

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۲:۳۲
بر فرض که حرف شما درست ، بی خوابی را خیلی گران حساب میکنی جناب جعفری ! (364148)
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۲:۳۶
از هر کسی در حوزه ای که صاحب نظر است نظر کارشناسی نقل کنید. (364149)
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۲:۵۸
مگه به بی خوابیه برادر من ، مدیر معجزه طور داشتیم اصلا نمی خوابیده، فاتحه کارو خونده رفته (364150)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۳:۴۲
جناب بازیگر بازی خوردی شدیدچیزی بدی خوردی شدید (364152)
اکبر رحیم زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۴:۵۱
اقای جعفری شما چه زحمتی کشیدی اصلا چه گلی به سر مملکت زدی تا اینطورادعا داری (364153)
Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۶:۴۶
مردم هم گول همین بیسوادهای دلقک را خوردند که کار مملکت به اینجا کشید!!! خداروشکر که سنگرهایتان دومینو وار در حال فروپاشی است!!! (364156)
غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۶:۵۰
منظور امیر جعفری مارمولک اینه که مسیولین ما جنم دزدی را دارند هر کس جنم دزدی دارد خانواده اودر رفاه هستش (364157)
یاس
United States
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۶:۵۷
تا اصل مصاحبه پخش نشه نمیتونم قضاوت کنم. چون قبل و بعد از این جملاتش مشخص نیست چیه. از امیر جعفری این حرفها بعیده و قطعا منظور دیگه ای پشت حرفهاش بوده که یه برشش رو پخش کردن. (364159)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۲۱:۳۵
ما هم بی خوابی کشیدیم اما دسته بیل هم به ما ندادند (364160)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۰:۱۰
به نظر میرسد صحبت ایشان بیشتر کنایه است. (364161)
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۶:۵۵
اولا این آدم هنرپیشه مشهوری نیست و خیلیها اصلا اورا نمیشناسند تیپ و پرستیژ و بازی یک هنرپیشه زمین تا آسمان با این فرد تفاوت دارد از آنجاکه شاید بدلیل مشکلات مالی مثل خیلی خلق الساعه ها که این روزها از برخی جریانات فسیل شده جهت امرار معاش و پل پیشرفت در مخارج زندگی، خودشان را به این و آن میچسبانند تاسی جسته و گرنه توی این جامعه که مشکلات معیشتی کمر مردمو شکسته کی توجهی به صحبتهای این آدم داره.. (364163)
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۷:۵۵
قبلاً این آقا جور دیگری مرتکب حرف زدن شده بودند. البته قبلاً احتمالاً ایشان فکر می کردند تغییر بزرگی در راه است و پرچم شان را در باد آن تغییر تکان می دادند. حالا که فهمیده اند قبلاً آن چه به مشام شان می رسیده بوی کباب نبوده بلکه خر داغ می کرده اند، رفته اند سمت باد غالب. من جوری حرفم را زدم که خود این آقا با این سطح دانش و سواد صد سال دیگر هم معنایش را نمی فهمد و البته همه خوانندگان آن (به جز خود ایشان) می فهمند. خوب گفتم، خوووووب! (364164)
ابوطالب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۹:۲۵
و مهم تر از آن اگر براي يك ساعت بازي در فيلمهاي كم اهميت اين بازيگران مفت خور دستمزد ميلياردي نگيرند به طور حتم امثال امير جعفري اين سخنان مشمئز كننده را به زبان نمي آورند.
اگر مردم ديدن اين فيلمهاي آبكي را تحريم كنند و اگر صدا و سيما براي سلبريتيها چارچوب بگذارد امثال اين جعفري اين سخنان وقيحانه را به زبان درازشان نمي آورند. (364165)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۹:۴۲
آقای امیری جعفری لقمه چرب ونرم نصیبت شده که اینطوری جمایت میکنی؟ (364166)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۰:۵۵
واقعا متاسفم . از ماست که بر ماست وقتی استاد شجریان و علی جاتمی و فردین و سیحون و بزرگان هنر ما تو رشته های مختلف به حاشیه رونده میشن .وقتی که 7ملیون ایرانی اکثرا با سواد مملکت رو رها میکنن میرن.وقتی بهروز وثوق و ایرج و گلپا خونه نشین و فراری میشن بایدم به امسال جعفری بگیم هنرمند.اقای جعفری میگه رییس جمهور حقشه چون زحمت کشیده وزیر حقشه.اقای حعفری چرا نمیگه اگه در کشوری مثل چین یا هر جای دیگه تورم 40درصد باشه وزیر رو اعدام میکنن شما زندگی مرکل و بزرگان سیاسی جهان رو ببینید (364167)
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۳:۰۶
اگه منظورش اونایی هستش ک پول حلال دراوردن کاملا درست می فرمایند،,از صحبتاش ک بوی دزدی نمی اید بی خود جو ندهید لطفا (364168)
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۴:۲۳
پرویز پرستویی دوتا شد (364169)
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۵:۱۴
اصلاً از کی تا حالا ، این آدم ( جعفری) هنرمند یا سلبریتی شده که واژه مشهور را هم شما از کیسه خلیفه می بخشید و به آن اضافه میکنید...!!!
بس کنید از انتشار این خبر های بی ارزش که مختص مجلات زرد و سایت های مشابه می باشد...!!! (364171)
شاعر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۳:۰۸
سلام. در کشوری که هنرپیشه سینما - آن هم دست چندمش - جای روشنفکر و کنشگر اجتماعی را می گیرد، باید هم منتظر شنیدن چنین افاضاتی بود. متأسفانه در این مملک، عرصه مقدس فرهنگ و هنر شده جولانگاه مشتی آرتیست بی سواد. تلویزیون این وسط مقصر اصلی است. در اغلب شبکه های این رسانه، هنرپیشه ها، یا مجری، یا میهمان و یا کارشناس و داور هستند. این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت. هنرمند اصلی، فعال عرصه ادببات است، شاعر است، نویسنده است، نه بازیگر سینما. هیاذاین رسانه (364175)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۸:۰۷
شاید هم جعفری خواسته توجه آقا زاده ها را به خودش جلب کند تا در کنار یک مثلا بی خوابی دیگر به نوایی برسد.
شاید یکی دیگر از آقا زاده ها و وابستگان آنها پول پاکی بیاورد و بخواهد فیلمی شبیه شهرزاد بسازد و از آقای جعفری را دعوت به بازی کند تا لقمه چربی از آن در بیاید.
حالا چطورم. (: (: (: (364190)