به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۱۸۰۹۱۱

نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی
گروه علمی: اگر صاحب کسب و کار سنتی (غیر اینترنتی) هستید و احساس می کنید میزان رکود، هر سال نسبت به سال های قبل بیشتر می شود آیا بررسی لازم در مورد این موضوع را انجام داده اید؟ و ریشه این موضوع را بدست آورده اید؟ در واقع موضوع این است که رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی، اثر بسیار جدی در رکود کسب و کارهای سنتی گذاشته و با گذشت زمان بیشتر نیز می شود! با روال و نگرش سنتی مطمئن باشید که سال بعد بدتر از امسال خواهد بود و سال بعدتر، بدتر از سال بعد!!! چاره کار این است که برای جلوگیری از رکود می بایست بخش یا تمام کسب و کار خود را به روز نمایید!

چالش پیش روی کسب و کارهای سنتی
بسیاری از صاحبان کسب و کارهای سنتی، آشنایی چندانی با وب و بخصوص ساختار کسب و کارهای اینترنتی ندارند. این موضوع می تواند یک چالش و مانع جدی برای به روز شدن کسب و کارهای سنتی باشد. موضوعی که می بایست به آن توجه داشته باشید این است که انتظار نداشته باشید اینکار به شکل سریع انجام شود. موضوع مهم این است که شما به هر نحوی می بایست خود را وارد اینکار کنید! به این صورت که پژوهش و مطالعه را از همین امروز شروع کنید. شک نکنید که پس از گذشت چند ماه، اطلاعات بسیار زیادی در این خصوص بدست خواهید آورد! حال زمان آن رسیده است که یک وبسایت برای کسب و کار خودتان ایجاد کنید.

تشریح ساختار وب سایت ها
وب سایت ها در مرحله اول برای راه اندازی شدن به دامنه، هاست و محتوا نیاز دارند. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضای میزبانی سایت و محتوا نیز اطلاعات سایت برای ارائه به مخاطبان سایت. آدرس سایت یا دامنه، می بایست برای آن وبسایت ثبت شده و هاست مناسب با سایت ساز برای آن تهیه شود. پس از ست شدن هاست و دامنه ، می توان سایت ساز را نصب کرده و سایت را راه اندازی نمود. در ادامه نیز با طراحی سایت و قرار دادن محتوا در آن، می توان سایت را تکمیل کرد. ممکن است انجام اینکار برای شما سخت باشد. بر همین اساس مجموعه میزبان فا با بیش از یک دهه تجربه طلایی در زمینه سرویس های میزبانی وب، یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد که در ادامه آنرا تشریح خواهیم کرد.

تشریح طرح ویژه میزبان فا
در این طرح شما تنها با سفارش هاست از میزبان فا - سایر ملزومات اعم از دامنه ، قالب و راه اندازی آنرا بصورت رایگان در اختیار خواهید داشت. تنها شرط برخورداری از این طرح، سفارش هاست با دوره پرداخت سالانه است!

نحوه خرید هاست از میزبان فا
برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست به لینک زیر مراجعه نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید. لازم به ذکر است امکانات رایگان پس از انتخاب سرویس با دوره پرداخت سالانه برای شما فعال و قابل انتخاب خواهد بود.
 
سفارش هاست ایران به همراه دامنه و قالب رایگان
 
در انتها لازم به ذکر است اشاره نماییم که در صورت بالا رفتن بازدیدهای سایت بهتر است هاست خود را به سرویس های مخصوص ارتقا دهید. از سرویس های مخصوص می توان به هاست وردپرس میزبان فا اشاره نمود.