به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۸۰۹۱۳

واکنش جالب برانکو به شکایت مسئولان پرسپولیس

گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به اقدام این باشگاه برای شکایت به فیفا واکنش نشان داد و گفت: به کاری که باشگاه پرسپولیس انجام می‌دهد اهمیتی نمی‌دهم و بحث شکایتشان فقط حرف است.
واکنش جالب برانکو به شکایت مسئولان پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ مصاحبه ای را با روزنامه الریاضیه عربستان انجام داد و در این مصاحبه به شکایت پرسپولیس به فیفا بابت عقد قرارداد با الاهلی عربستان هم واکنش نشان داده است:

مطمئنم در الاهلی موفق می شوم
از این تجربه جدید و حضور در تیم الاهلی خوشحالم. لیگ عربستان، بازیکنانش را می شناسم و مطمئنم که موفق می شوم. الاهلی یکی از باشگاه های بزرگ عربستان است. درباره تاریخ این باشگاه هم زیاد خوانده و شنیده ام. مذاکراتم با الاهلی خیلی سریعه پیش رفت. نقاط مشترک زیادی برای موفقیت و خوشحال کردن تماشاگران داشتیم.

جدایی از پرسپولیس ساده نبود
چهار سال در پرسپولیس بودم و بهترین نتایج را با این تیم رقم زدم که در تاریخ فوتبال ایران بهترین بود. جدایی از پرسپولیس برای من و تماشاگران این تیم ساده نبود ولی من مربی خارجی هستم و نیاز به تجربیات جدید دارم.

تیم های عربستانی را اساسی می شناسم
با پرسپولیس مقابل الاهلی و دیگر تیم های عربستان بازی کرده ام و به شکل اساسی این تیم ها را می شناسم.

دنبال یک بازیساز و یک مدافع هستیم
دائم با رئیس باشگاه در ارتباط هستم و درباره بازیکنانی که می خواهیم صحبت می کنیم. الاهلی بازیکنان خیلی خوبی دارد. صحبت ما درباره بازیکن خارجی بیشتر برای جذب یک هافبک بازیساز و یک مدافع وسط است. اما به بازیکنان محلی هم نیاز داریم.

از حمایت تماشاگران الاهلی خوشحالم
از اینکه تماشاگران الاهلی از من حمایت کردند خوشحالم. من مربی با تجربه ای هستم که قهرمانی هایی در چین، کرواسی و ایران به دست آورده ام. با تیم های ملی کرواسی و ایران هم کار کرده ام و با این تجربه به الاهلی آمده ام.

با دو مهاجم بازی می کنم
فلسفه من بازی هجومی است و الاهلی هم مهاجمان توانمندی چون عمر السوما و دجانینی را دارید. از حضور آنها در الاهلی خوشحالم و با دو مهاجم بازی خواهم کرد. الاهلی و الهلال بهترین بازیکنان داخلی عربستان را دارند. با این حال نمی‌توانم به صورت شخصی از بهترین بازیکنان عربستان نام ببرم.

لوکا مودریچ را من کشف کردم
فلسفه من دادن فرصت به بازیکنان جوان است. در طول دوران مربیگری ام به بازیکنان جوان زیادی فرصت دادم مثل لوکا مودریچ که من او را کشف و به دنیای فوتبال معرفی کردم.

دنبال تمام جام‌ها هستم
هدف من در الاهلی پیروزی در تمام مسابقات و گرفتن تمام جام‌ها است.

واکنش به شکایت پرسپولیس به فیفا
به کاری که پرسپولیس انجام می‌دهد و اعتراضشان اهمیتی نمی‌دهم. آنها گفته‌اند که به فیفا شکایت می‌کنند ولی چیز رسمی به الاهلی نرسیده است. تمام چیزهایی که می‌گویند فقط حرف است. من مربی آزاد هستم و پرسپولیس را ترک کردم به این خاطر که آنها به بعضی از شروط قراردادم احترام نگذاشتند.

الهلال را در آسیا شکست می‌دهیم
برانکو همچنین در گفتگو با سایت اسپورتس کرواسی از اطمینانش نسبت به شکست دادن تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: با پیروزی در این دیدار به مرحله بعد صعود می کنیم.
مرجع : مهر