به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۸۰۹۳۱

پنج پسر و دختر نوجوان همچنان در بازداشت

گروه جامعه: رییس پلیس پایتخت از ادامه بازداشت پنج پسر و دختر نوجوان در ماجرای درگیری با دختری در پارک پلیس تهرانپارس خبر داد.
پنج پسر و دختر نوجوان همچنان در بازداشت
سردار حسین رحیمی درباره ماجرای درگیری با دختری در پارک پلیس تهران گفت: ساعت ۱۶:۳۰ روز اول تیرماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که عده‌ای جوان در وضعیتی نامناسب در پارک پلیس هستند و شئونات را زیر پا گذاشته‌اند.
وی گفت: در این این گزارش مأموران ما که جانشین کلانتری نیز در میان‌شان بود در محل حاضر شده و در گام نخست اقدام به ارائه تذکر به این افراد کردند که افراد حاضر در محل نیز شاهد این موضوع هستند. وی افزود: اما با آغاز تذکر مأموران ما این افراد با مأموران درگیر شده و اقدام به رفتارهای نامناسبی با مأمور ما کردند و به قانون نیز تمکین نکردند که پس از آن درگیری رخ داد. رحیمی درباره اینکه آیا این افراد دستگیر شده‌اند، گفت: پنج نفر شامل سه مرد و دو زن جوان بازداشت شده و همچنان نیز در بازداشت پلیس هستند. جرم آنها خودداری از عمل به دستور پلیس، هنجارشکنی و درگیری با مأمور و نیز کشف حجاب است و همچنان نیز در اختیار پلیس هستند. رحیمی درباره اینکه آیا با مأموران متخلف نیز برخورد شده است، گفت: جانشین کلانتری و یکی از مأموران کلانتری در این ماجرا بازداشت و از سمت خود عزل شده‌اند.

در همین حال واكنش‌ها به نحوه رفتار خشن ماموران با یك دختر نوجوان 15 ساله در فضای مجازی همچنان ادامه دارد كه چند نمونه آن را می‌خوانید:
 
پروانه سلحشور نماینده تهران در مجلس

 
محمود صادقی نماینده تهران در مجلس
سیدعلی مجتهدزاده (وكیل دادگستری)

زهرا كشوری (روزنامه‌نگار)

صفحه اول امروز روزنامه همدلی