به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۱۸۰۹۸۲

سفر به جذاب ترین نقاط اروپا در تور ایتالیا،فرانسه و اسپانیا

سفر به جذاب ترین نقاط اروپا در تور ایتالیا،فرانسه و اسپانیا
سفر به تور فرانسه در لا دفانس | La Défense
این خیابان کمی متفاوت تر از خیابان های دیگر فرانسه است. اگر با تور فرانسه به این کشور رفتید حتما از این خیابان عجیب و متفاوت دیدن کنید.

در خیابان لا دفانس تقریبا همه ی برند های لباس و لوازم آرایشی و لوازم ورزشی یا به صورت اختصاصی یا در پاساژهای بزرگ این خیابان نمایندگی دارند. بنابراین افرادی که عاشق خرید برند هستند می توانند به راحتی از طریق تور فرانسه به این منطقه بیایند و با خیال راحت برند محبوب خود را خریداری کنند.
آنقدر این شهر و خیابان هایش تاریخی و تلفیقی از انقلاب فرانسه و گذشته ی کشور است که وقتی شما با تور فرانسه به این شهر می روید و در خیابان های آن قدم میزنید احساس می کنید در یک موزه ی بزرگ قدم می زنید، خرید می کنید و غذا میل می کنید و از دیدن این موزه ی بزرگ لذت می برید.
برای مشاهده قیمت های تور لحظه آخری فرانسه با قیمت مناسب روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

لا دفانس
ساختمان های ساخته شده در این خیابان بر اساس استاندارد های حفظ محیط زیست و طبیعت است. در گذشته تنها کارکنان وزارت دفاع می توانستند در این ساختمان ها زندگی کنند اما امروزه هر کسی می تواند این خانه ها را بخرد و در آن زندگی کند. مدل فروشگاه ها و نمایندگی های موجود در این خیابان نیز فرق می کند. اغلب دفتر های مرکزی شرکت های بزرگ در این خیابان قرار دارند. اگر به دنبال نمایندگی خاصی هستید از طریق تور فرانسه به این منطقه بیایید و نمایندگی مورد نظرتان را پیدا کنید.
برج های بلند و شیشه ای بسیار زیبا که به خصوص در تاریکی شب نمای بسیار زیبا و دلنشین دارند؛ بدون شک توجه شما را جلب می کند بنابراین با تور فرانسه که سفر کردید سعی کنید در تاریکی شب به این خیابان بروید. البته که در اروپا به خصوص فرانسه در مصرف انرژی و برق بسیار صرفه جویی می شود اما با این وجود امکان ندارد که شما به خیابان لا دفانس وارد شوید و چشمانتان به نورپردازی های این ساختمان ها خیره نشود.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

سفر به معروف ترین قلعه های ایتالیا در تور ایتالیا
شهرهایی که مربوط به قرون وسطی می باشد بسیار حیرت انگیز است.قلعه ها نشان دهنده ی گذشته و تاریخچه ی ایتالیا می باشند که زاویه ی دید بی نظیری دارند.با تور ایتالیا می توانید به تمام قلعه ها بروید و گذشته ی ایتالیا را از نزدیک لمس کنید.این قلعه ها دارای موزه های گوناگونی نیز می باشند.بعضی از قلعه ها دارای هتل نیز می باشند که به شما این امکان را می دهد شب تا صبح را در قلعه ای تاریخی سپری کنید.اگر می خواهید با تور ایتالیا به این کشور زیبا سفر کنید با ما در این مقاله همراه باشید تا با زیبا ترین قلعه های این کشور آشنا شوید.

قلعه اسفورزسکو
در مرکز شهر و دور از دوئو قلعه ی اسفورزسکو قرار گرفته است که در شهر میلان است.پیشینه ی این قلعه مربوط به قرن پانزده میلادی می باشد.شایان ذکر است این قلعه به کرات بازسازی شده است.در قرن نوزده میلادی چندین موزه در داخل قلعه قرار گرفتند.اگر به موزه علاقه دارید با تور ایتالیا از این قلعه دیدن کنید.
برای مشاهده قیمت های تور لحظه آخری ایتالیا با قیمت مناسب روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

قلعه سنت آنجلو
پیش تر این قلعه به عنوان مقبره ای برای رومیان محسوب می شده که به واتیکان وصل شده بود.این موضوع مربوط به روم باستان می باشد؛امروزه از این قلعه برای مقاصد توریستی و گردشگری استفاده می شود که موزه های روم باستان در آن جا قرار گرفته است.با رفتن به قلعه ی سنت آنجلو از طریق تور ایتالیا می توانید از تاریخچه ی واتیکان مطلع شوید.

قلعه قهوه ای
این قلعه در سال 1870 ساخته شده و در روستای ریویرا قرار دارد.سر کنسول بریتانیا به نام پتس براون در آن جا اقامت داشته است.اگر با تور ایتالیا به این قلعه بروید می توانید مبل هایی که مربوط به آن دوره و متعلق به پتس می باشد را ببینید.این قلعه در تابستان از ساعات 19-10 و در زمستان در ساعات 5-10 به روی عموم باز است.باغ های گیاه شناسی زیبایی نیز در قلعه وجود  دارند.

قلعه دیوینادیو
این قلعه که برای پادشاه کارلو ساخته شده است در منطقه ی پیدمونت و دره ی استورا قرار دارد.ساخت قلعه از سال های 1847-1834 به طول انجامید.اگر علاقه دارید با تور ایتالیا به این قلعه ی زیبا بروید بهتر است بدانید که قلعه ی دیوینادیو از اواسط می تا اکتبر به روی عموم باز است.

قلعه دل پیاگنارو
یکی دیگر از قلعه های زیبای ایتالیا قلعه ی دل پیاگنارو می باشد.این قلعه در شهر تاریخی پونترمولی واقع شده است.در همین شهر آثار تاریخی بسیاری وجود دارد که می توان به قلعه ی کاستلو دل پیاگنار و موزه ای که مربوط به مجسمه های Menhris است،اشاره کرد.شما می توانید با تور ایتالیا به این شهر تاریخی سفر کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید.نام این قلعه برگرفته از قطعه های سنگی به نام پیاگن است.اگر به داخل قلعه بروید می توانید شهر پونترمولی و چشم انداز زیبای آن راببینید.قلعه و موزه همه روزه باز است به استثنای روزهای دوشنبه در فصل زمستان که تعطیل می باشد.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
سفر به تور اسپانیا شهر سالامانکا اسپانیا
 
کلیسای باروک Clerecía
این کلیسا در پشت ساختمان صدف قرار گرفته است و جزء شاهکارهای قرن هفده محسوب می شود.این کلیسا شامل یک گنبد بزرگ و 2 برج بلند و در کنار هم بوده که از سبک باروک الهام گرفته است.اگر با تور اسپانیا به این کلیسا بروید می توانید در روزهای سه شنبه تا یک شنبه از آن دیدن کنید.شایان ذکر است که امروزه این کلیسا دفتر مرکزی دانشگاه سالامانکا است.

 
برای مشاهده قیمت های تور لحظه آخری اسپانیا با قیمت مناسب روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.
خانه صدفی (Casa de las Conchas)
خانه ی صدفی در قرن پانزده ساخته شده است و شوالیه ای به نام تالاورا مالدونا در آن جا زندگی می کرده است.از ویژگی های بارز ساختمان که به چشم می خورد دیوارهایی است که با صدف تزئین شده اند.با تور اسپانیا می توانید این زیبایی را از نزدیک ببینید.در دیوارهای آن بیشتر از 300 صدف قرار گرفته است.جالب است بدانید در ساعات مختلف با قرارگیری نور خورشید در آن بافت متفاوتی از ساختمان رؤیت می شود.
 
موزه هنرهای نو و آرت دکو (Art Nouveau and Art Deco Museum )
این موزه موزه ای است که سرشار از هنرهای تزئینی می باشد و در ساختمانی مدرن به نام کازا لیز قرار گرفته است.قدمت ساختمان به سال 1905 بازمی گردد.با انتخاب تور اسپانیا و قدم گذاشتن در موزه با 2500 اثر آشنا خواهید شد.این اثرها شامل مجسمه های طلا،نقاشی روی شیشه،مبلمان،اسباب بازی های قدیمی و ...می باشند.به خاطر داشته باشید که موزه در روزهای سه شنبه تا یک شنبه فعالیت دارد و پنج شنبه به طور رایگان به روی عموم باز است.

Convento de San Esteban
صومعه ی سن استفان محیطی بسیار آرام دارد و در فاصله ی کمی از پل جدید و نزدیک به کلیسای قدیمی قرار گرفته است.این صومعه دارای کلیسا نیز می باشد که قدمت ان به سال های 1610-1524 بازمی گردد.محراب کلیسا به دستان مشهورترین هنرمندان ساخته شده است.مقبره ی دوک آلبا(فرماندار هلند هنگامی که تحت سلطه ی اسپانیا بود)در سمت چپ محراب واقع شده است.

Convento de las Dueñas
این ساختمان معماری زیبایی دارد که برگرفته از موریش-مسیحی می باشد و در قرن پانزده برای راهبه های دومینیک احداث شده است.با گذشت زمان طرح هایی نیز به ساختمان افزوده شدند.در قرن شانزده کلیسایی به این مجموعه اضافه شد.با تور اسپانیا از این معماری زیبا لذت ببرید.امروزه این ساختمان به عنوان مجمع مذهبی فعالیت می کند اما در ساعات مشخصی در طول روز افراد می توانند برای بازدید از این مکان حضور یابند.

Convento de las Ursulas
ساختمان مجمعی مذهبی برای راهبه ها بوده است که که در قرن شانزده ساخته شده و برگرفته از سبک گوتیک می باشد.موسس آن آلونسو فونسکا است که مقبره ی وی نیز با مرمری زیبا در آن جا قرار دارد.مجسمه ای که در ورودی این ساختمان قرار گرفته است با دستان هنرمند دیه گو دسیلوئه ساخته شده است.