کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماجرای تاخیر در ظهور امام زمان بخاطر برجام!

5 تير 1398 ساعت 13:57

گروه سیاسی: خبرگزاری ایرنا در گزارشی نوشت: در پی تذکرات مردم متدین زنجان، بنر جنجالی برپاشده مقابل مسجد شهید آیت‌الله دستغیب این شهر پایین کشیده شد.



در روزهایی که کشور در شرایط خاص و حساس قرار دارد و همه ارکان نظام از جمله دولت و مجلس و سپاه حامی یکدیگرند و در تلاش‌اند کشور را از شرایط سخت عبور دهند، نصب یک بنر تفرقه برانگیز با محتوایی خاص از سوی یک پایگاه بسیج در خیابان شهدا (دروازه ارک) شهر زنجان اعتراض مردم را برانگیخت و دست به دست شدن آن در شبکه‌های مجازی زمینه‌ساز اهانت برخی به مهدویت و ظهور امام زمان (عج) شده است.

نحوه طراحی این بنر با عکسی از رهبر انقلاب طوری بود که بیننده در نگاه اول تصور می‌کند جمله‌ای که نوشته شده، از مقام معظم رهبری است. در حالی این طور نبوده و محتوای این بنر، توسط یک فرد در یک پایگاه بسیج ۹ شهید دستغیب زنجان چاپ و نصب شده است. روی این بنر عین این عبارت نوشته شده بود: «هر چقدر که برجام ظهور امام زمان (عج) را به تعویق انداخت، تدبیر شگفت انگیز و حماسی اخیر امام خامنه‌ای در مواجه با امان نامه آمریکا شمارش معکوس ظهور را به صدا درآورده است. بسیج پایگاه ۹ شهید دستغیب»

خبرنگار ایرناپلاس پس از بررسی متوجه شد این بنر توسط فردی به نام دکتر علیمحمدی، که فرمانده این پایگاه است نوشته شده و پس از چاپ در ابعاد بزرگ در خیابان نصب شده است. با پیگیری بسیار، علیمحمدی در گفت‌وگو با ایرناپلاس پس از بیان نقدهایی که به برجام و نتایج آن داشت گفت با اینکه حرفش کاملاً قابل دفاع است، ولی از طرف دوستان، مسئولان شهر و نیز سپاه تحت فشار است ولی همچنان از موضعش دفاع می‌کند. علیمحمدی تحصیلات عالیه دارد و استاد دانشگاه است، اما تحصیلاتش ربطی به دین و معارف دینی ندارد و خودش هم معترف است که مطلب درج شده در این بنر جنجالی که درباره ظهور امام زمان (عج) است، نه حدیث است و نه چیز دیگر و فقط این یک استنباط او و همفکرانش است.

وی در پاسخ به این سوال که مگر او عالم و متخصص دین است و آیا هر کسی این اجازه را دارد که نگاه شخصی خودش را به نام بسیج و با امکانات و هزینه بیت‌المال به طور عمومی منتشر کند، گفت: ما نه برای ظهور وقت تعیین کردیم و نه ادعا کردیم که این عبارت، حدیث و آیه است. ما بر اساس شواهد حرف می‌زنیم که برجام و آن همه رفت و آمدها، انقلاب را در رسیدن به هدفش که رسیدن به ظهور بود با تاخیر مواجه کرده است. طبق آخرین خبر به دنبال پیگیری‌های ایرناپلاس و تذکرات مردم متدین زنجان، شب گذشته این بنر برداشته شده است.


کد مطلب: 181048

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/181048/ماجرای-تاخیر-ظهور-امام-زمان-بخاطر-برجام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir