کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پروین: پرسپولیس بدون برانکو باز هم بهترین است

5 تير 1398 ساعت 17:26

گروه ورزشی: سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس چه با علی پروین و چه با برانکو پرسپولیس باقی خواهد ماند و من همیشه گفته ام و باز تاکید می‌کنم علی پروین که عمر خود را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بزرگ‌تر از نام این تیم نیست.


«علی پروین» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در روزها و هفته‌های اخیر با مسئولان پرسپولیس دیدار و ملاقات نداشتم و از شرایط پرسپولیس بی اطلاع هستم. وی افزود: من یک هفته بعد از اینکه برانکو از پرسپولیس جدا شد متوجه این موضوع شدم چرا که در بیمارستان بستری بودم و اطلاعی از این موضوع نداشتم. پروین خاطرنشان کرد: برانکو مربی خوبی بود و برای این تیم زحمات زیادی کشید و همیشه برای من قابل احترام بوده است و همواره در روزهایی که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت از او حمایت کردم. سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خواهد بود و هیچ وقت از بزرگی این تیم بزرگ کم نخواهد شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس چه با علی پروین و چه با برانکو، پرسپولیس باقی خواهد ماند و من همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم علی پروین که عمر خود را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بزرگ‌تر از نام این تیم نیست. پروین ادامه داد: پرسپولس برای هواداران است و آنها سرمایه اصلی این تیم هستند و خواهند بود و تا ابد این عزیزان هستند که برای پرسپولیس باقی خواهند ماند. اسطوره باشگاه پرسپولیس افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند جانشین برانکو را مشخص کنند و امیدوارم هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ بدهد تا برنامه آماده سازی قرمزپوشان برای لیگ نوزدهم عقب نماند. وی اعلام کرد: امیدوارم هر تصمیمی که برای پرسپولیس گرفته می‌شود به سود این تیم بوده و مصلحت پرسپولیس که بر هر چیز دیگر مهم‌تر است. پروین در پایان گفت: خوشبختانه پس از کسالتی که داشتم بهبودی را به دست آوردم و دیروز در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس حاضر شده و مشکلی ندارم.


کد مطلب: 181084

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/181084/پروین-پرسپولیس-بدون-برانکو-باز-هم-بهترین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir