کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاتوسی می ماند؛ یک مهاجم خارجی می آید

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی تابستان داغ استقلال

5 تير 1398 ساعت 19:18

گروه ورزشی: باشگاه استقلال روزهای بسیار داغ و پرحاشیه ای را همچون تابستان گرم پایتخت پشت سر می گذارد، روزهایی که فراز و نشیب های زیادی برای مدیران این باشگاه در پی داشت.


به گزارش "ورزش سه"، ورود آندره آ استراماچونی به تهران و امضای قرارداد مشروط دو ساله با استقلال به عنوان جانشین وینفرد شفر تنها اولین اقدام سران باشگاه برای ساختن تیمی مدعی برای برآورده کردن انتظارات طرفداران بود. قدمی که باعث شد تا دردسرهای سران باشگاه بیشتر از قبل شود چون این بار باید وارد بازار خرید بازیکن می شدند تا هم خواسته های سرمربی ایتالیایی برآورده شود هم طرفداران.
همان طور که در جریان اخبار و حواشی پیرامون بازار تابستانی استقلال قرار گرفتید این روزها با وجود خریدهایی که باشگاه داشته اما بلاتکلیف بودن وضعیت تعداد زیادی از ستاره های کلیدی و سرشناس زمینه نگرانی های زیادی را فراهم کرد. این نفرات که ماندن شان در تیم می تواند بسیاری از نگرانی های طرفداران را از بین ببرد و نقطه قوتی برای استراماچونی برای ورود به چالشی هیجان انگیز باشند حالا هر کدام با شرایط خاصی روبرو هستند. به همین بهانه آخرین اخبار پیرامون نقل و انتقالات باشگاه را به اطلاع شما مخاطبان و هواداران این تیم می رسانیم.
***
سیدحسین حسینی؛ از فردا اضافه می شود
برخلاف تمام شایعاتی که در روزهای گذشته پیرامون نهایی شدن قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال به گوش رسید، این دروازه بان ملی پوش که با سران باشگاه در خصوص تمامی جزئیات قرارداد دوساله به توافق نهایی رسیده بود تنها به خاطر عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته و برخی مشکلات شخصی امضای نهایی را پای توافق خود با باشگاه ننداخت تا همین موضوع به دغدغه ای بزرگ برای طرفداران تبدیل شود. با پیگیری های صورت گرفته از جانب مدیرعامل همین طور کامران منزوی مسئول مستقیم مذاکرات با این دروازه بان امروز تا آخر وقت مطالبات سیدحسین به حساب او واریز و قرارداد این بازیکن فردا رسما امضا خواهد شد تا شاهد اضافه شدن حسینی به جمع شاگردان استراماچونی باشیم.
 

 
***
علی کریمی؛ یک گام تا جدایی
هافبک اصفهانی همان طور که به گوش می رسید به عنوان بازیکن آزاد در تابستان می توانست برای آینده خود تصمیم بگیرد. در شرایطی که باشگاه مثل سایر بازیکنان کلیدی به او نیز پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله ارائه داد اما کریمی برحسب این که تمایل به تجربه حضور در فوتبال خارج از ایران آن هم برای بار دوم داشت طی هفته های گذشته مذاکرات مفصل و جدی با باشگاه های بلژیکی، یونانی همین طور ترکیه ای انجام داد. مدیران استقلال با علم به این موضوع اما همچنان مذاکرات خود با کریمی را ادامه دادند گرچه احتمال ماندن این بازیکن خیلی ضعیف است. با تمام این تفاسیر می توان گفت هافبک اصفهانی یک گام تا جدایی قطعی فاصله دارد مگر این که مذاکراتش به نتیجه نرسد و دوباره در جمع استقلالی ها بماند.
 

 
***
روزبه چشمی؛ 24 ساعت تا پاسخ نهایی
روزبه همچنان در ایران نیست و مذاکرات با مدیربرنامه های او ادامه دارد. آخرین شنیده ها حکایت از این دارد که باشگاه با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله خود تا پایان این هفته به چشمی فرصت داده بود تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند. از همین رو می توان گفت 24 ساعت تا پاسخ نهایی و تعیین تکلیف این بازیکن با باشگاه زمان باقی مانده و مسلما بعد از اتمام این زمان شاهد معادلات دیگری در خصوص روزبه و پستی که قرار است در برنامه های تاکتیکی استقلال لیگ نوزدهم داشته باشد، خواهیم بود.
 

 
***
مهاجم خارجی می آید
در فاز تهاجمی استراماچونی طی جلساتی که با سران باشگاه داشت با بیان این که تنها یک بازیکن خارجی به استقلال اضافه می کند مدعی شد تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و با گزینه مد نظرش نیز به توافق اولیه رسیده تا مذاکرات با باشگاه ایرانی را آغاز کند. نزدیکان به استقلال مدعی هستند استراماچونی با اطلاعات کافی از اتفاقاتی که پیرامون اضافه شدن بازیکنان خارجی معرفی شده از سوی مربی آلمانی سابق رخ داده با قاطعیت اعلام کرده اعتبار خود را به خاطر یک بازیکن خارجی خراب نمی کند و قطعا گزینه ای به استقلال اضافه خواهد کرد که هم انتظارات را برآورده کند هم ارزش سرمایه گذاری باشگاه را داشته باشد.
***
آرش رضاوند؛ در انتظار تعیین تکلیف دو آبی پوش
هافبک سابق سایپا در آکادمی باشگاه استقلال رشد کرد و توانست برای خود اسم و رسمی رقم بزند. این بازیکن که از مدت ها قبل نامش در سبدخریدهای تابستانی آبی پوشان قرار داشت این روزها روی همه بندهای قراردادی به توافق رسیده است اما بلاتکلیفی دو ستاره دیگر استقلال هم پست با رضاوند، امضای قرارداد این بازیکن خلاق و خوش تکنیک را با ابهاماتی روبرو کرده است. گفته می شود استقلالی ها در انتظار نهایی شدن آینده چشمی و کریمی در روزهای آتی هستند تا در صورتی که یکی از آنها جدایی اش قطعی شد با ارش رضاوند به عنوان آخرین سهمیه لیگ برتری قرارداد امضا کنند.
 

 
***
تایید طارق همام توسط سرمربی ایتالیایی
ملی پوش عراقی استقلال از جمله بازیکنانی است که حواشی زیادی را اطراف خود دید به خصوص بعد از سفر پرماجرای چند روز گذشته به ترکیه و ... باشگاه استقلال با توجه به این که همام توسط استراماچونی برای ماندن تایید شد به طور قطع در فهرست سال آتی به عنوان سهمیه آسیایی باقی خواهد ماند. آخرین خبر در خصوص زمان اضافه شدن این بازیکن به تمرینات نیز به اوایل هفته آینده بازمی گردد که استقلالی ها خود را برای برپایی اردوی پیش فصل چه در داخل چه خارج از ایران آماده می کنند.
 

 
***
باشگاه استقلال؛ پاتوسی برمی گردد
در تایید این اخبار یکی از مدیران ارشد باشگاه که دوست نداشت نامش فاش شود خبری جالب برای هواداران نگران داشت آن هم این که ستاره اهل آفریقای جنوبی با وجود تمام گمانه زنی ها در خصوص جدایی قطعی از استقلال در این تیم خواهد ماند. بنا به ادعای این مدیر استقلالی ها، آیاندا پاتوسی از آن دست بازیکنانی است که استراماچونی تاکید زیادی روی حفظ و تمدید قرارداد او دارد. مرد ایتالیایی با تماشای فیلم بازی های استقلال پافشاری زیادی روی اضافه شدن هر چه سریع تر این بازیکن به تمرینات پیش فصل دارد از همین رو باشگاه با وجود تمام فشارهای مالی بار دیگر در خصوص تعیین تکلیف این ستاره کلیدی و سیه چره به مسیر مذاکره بازگشته و طی دو روز گذشته پالس های مثبتی برای باشگاه طرف قرارداد با این بازیکن در آفریقای جنوبی برای تمدید قرارداد و پرداخت مبلغ توافق شده ارسال کرده است .
 


کد مطلب: 181090

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/181090/آخرین-اخبار-نقل-انتقالاتی-تابستان-داغ-استقلال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir