به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۱۸۱۰۹۲

بدل ایرانی مسی، تجاوز به زنان را تکذیب کرد

گروه ورزشی: رضا پرستش بدل ایرانی لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که به سوءاستفاده از زنان متهم شده است، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی این اتهامات را تکذیب کرد.
رضا پرستش (راست) به دلیل شباهت به مسی توجه زیادی را به خود جلب کرد.
رضا پرستش (راست) به دلیل شباهت به مسی توجه زیادی را به خود جلب کرد.
چندی پیش شایعات گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب زیادی نیز در نشریات و سایت‌های غیر ایرانی داشت. به گفته این منابع خبری از جمله «مارکا» رضا پرستش با استفاده از شباهت ظاهری خود به لیونل مسی، عده زیادی را فریب داده، از آنها سوءاستفاده کرده و با بیش از ۲۳ زن رابطه جنسی داشته است!.
رضا پرستش علاوه بر تکذیب این اتهام در تعدادی از نشریات بین المللی، با انتشار پیام ویدئویی کوتاهی به این شایعات واکنش نشان داد. او در این ویدئو که در منزل خود در تهران ضبط شده است، به طرفدارانش اطمینان داد که بی گناه است و چنین اتهاماتی صحت ندارد. با اینحال او ساعتی بعد این ویدئو را بدون توضیحی برداشت!

رضا پرستش خود را قربانی یک حرکت غیراخلاقی و ناجوانمردانه معرفی کرد و از نیروی انتظامی خواست با مسببین انتشار این خبر کذب و نادرست برخورد کند.
رضا پرستش ۲۶ ساله به دلیل شباهت خیره کننده‌ خود به لیونل مسی، به بدل ایرانی این ستاره آرژانتینی مشهور شده و طرفداران زیادی در میان فوتبالدوستان دارد.
برچسب ها: بدل مسی لیونل مسی