به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۱۸۱۱۵۹

برکناری رئیس دانشکده بخاطر رونمایی یک‌کتاب!

گروه سیاسی: پس از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب هدی صابر در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی که واکنش‎های زیادی به‎دنبال داشت، صبح امروز حسن طائی، رئیس دانشکده اقتصاد این دانشگاه برکنار و تیمور محمدی به عنوان سرپرست انتخاب شد!
برکناری رئیس دانشکده بخاطر رونمایی یک‌کتاب!
به گزارش ایرنا، ۲۲ خرداد ماه مراسم رونمایی از کتاب فروپاشی هدی صابر در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‎طباطبایی برگزار شد و سعید مدنی، فعال سیاسی و فرشاد مومنی، عضو هیأت علمی این دانشگاه درباره این کتاب سخنرانی کردند. حضور مدنی در این مراسم به عنوان سخنران و دعوت او به یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان سال ۸۸، بسیار حاشیه برانگیز شد تا جایی که برخی رسانه ها با انتقاد از آنچه رفت و آمد محکومان امنیتی خواندند، نوشتند، به نظر می‎رسد مسئولان دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تحت تاثیر داستان پردازی های رسانه‎های حامی فتنه که در زمان مرگ هدی صابر نیز وجود داشت قرار گرفته اند و با مجوز دادن به این گونه برنامه ها عملاً در حال انحراف اهداف آموزشی دانشکده اقتصاد هستند.

بعد از حواشی بوجود آمده، امروز عطنا، پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبایی گزارش داد که صبح امروز مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشکده اقتصاد این دانشگاه برگزار شد و در جریان آن حسن طایی برکنار و تیمور محمدی به عنوان سرپرست انتخاب شد. البته در عکسی که از جلسه تودیع و معارف ریاست این دانشکده در کانال خبری عطنا منتشر شده‎است، کتاب فروپاشی هدی صابر مقابل طائی قرار دارد. یکی از دانشجویان دانشگاه علامه‎طباطبایی درباره این تغییر به ایرناپلاس می‎گوید: بعد از برگزاری این مراسم در دانشکده اقتصاد، فشارهای زیادی به دانشگاه وارد شد. بنابراین ما فکر می‎کنیم که فشارهای بیرون از دانشگاه، دلیل برکناری حسن طائی باشد.