به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۱۸۱۲۶۸
فرمانده انتظامی رامسر: اتباع عرب باعث موضوعات اخلاقی شده‌اند

ممنوعیت استفاده گردشگران خارجی از ویلاهای شمال

گروه جامعه: فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان این که گردشگران خارجی فقط باید در هتل‌ها اسکان یابند تاکید کرد: حضور مسافران خارجی به خصوص اتباع عرب باعث برخی موضوعات اخلاقی شده است.
ممنوعیت استفاده گردشگران خارجی از ویلاهای شمال
سرهنگ علی قیصری گفت: گردشگران خارجی فقط باید در هتل‌ها اسکان یابند و در صورت مشاهده اسکان این مسافران در خانه‌های استیجاری این مکان‌ها پلمپ می‌شود. وی افزود: طبق رایزنی‌ها با وزارت خارجه و لیدرها، اتباع خارجی پس از ورود به رامسر باید در هتل‌های رسمی اسکان یابند تا نظارت وجود داشته باشد و از اسکان در خانه‌های شخصی اجاره‌ای خودداری شود. قیصری با بیان اینکه خانه‌های اجاره داده شده به اتباع خارجی در صورت شناسایی پلمپ خواهد می‌شود، گفت: «در این امر نیاز به همراهی مردم جهت کنترل و پیشگیری از وقوع جرم و موارد اخلاقی هستیم.»

گفتنی اینکه، طی یکی دو ساله اخیر با افزایش مسافرت سیاحتی اتباع کشورهای همسایه خصوصا کشورهای عربی به شمال، و رواج برخی مسائل غیر اخلاقی در ویلاها و اماکن مسافرتی، نارضایتی و خشم مردم بومی این مناطق از وضعیت ایجاد شده افزایش یافته است. برخی خبرها نیز حکایت از این دارد که اتباع عربی به دلیل بی ارزش شدن ریال ایران در مقابل ارزهای خارجی، در حال خرید زمین و ویلا در مناطق محتلف کشور خصوصا شمال هستند!