به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۱۸۱۵۱۴

جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش
گروه گردشگری: جزیره زیبای کیش دیدنیها و تفریحات بسیاری دارد به طوری که سفر به کیش  یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در تمام طول سال است. اما در ایام تابستان به منظور رونق گردشگری با برگزاری جشنواره تابستانی کیش، گردشگران زیادی از سراسر ایران و حتی از کشورهای خارجی به این جزیره سفر می کنند. پس اگر می خواهید در زمان جشنواره تابستانی کیش باشید به توصیه سلطان سفر توجه کنید و در اولین فرصت به دنبال رزرو هتل های کیش و یا اجاره سوئیت در کیش باشید.

برنامه های جشنواره تابستانی کیش
برنامه های مفرح و شاد از جمله جنگ های شبانه، اجرای موسیقی و تئاتر، برپایی کارناوال های شادی با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی در طول برگزاری جشنواره تابستانه حال و هوای خاصی به جزیره کیش می دهد. تخفیف های مراکز خرید کیش در زمان جشنواره تابستانی یکی دیگر از عواملی است که برای دوستداران خرید و بازارگردی قابل توجه و جذاب است. همچنین اکثر تفریحات جزیره کیش مانند پاراسل، شاتل سواری، غواصی، آکواریوم کیش و تفریحات بسیار دیگر کیش در جشنواره تابستانی از تخفیف های مناسبی برخوردارند.
 
دیدنیهای کیش
جزیره کیش با مجموعه ای از زیبایی‌های طبیعی و امکانات تفریحی متعدد مورد علاقه گردشگران بسیاری است به طوریکه فرودگاه جزیره کیش یکی از پرتردد ترین فرودگاه های ایران محسوب می شود. اگر بخواهیم فقط به تفریحات آبی کیش و ساحل مرجانی زیبایی که دارد اکتفا نکنیم باید گفت در میان جاهای دیدنی کیش جاذبه هایی تاریخی نیز وجود دارند و شناخته شده ترین آنها کشتی یونانی است. کشتی بزرگی که سالهاست در ساحل جزیره کیش به گل نشسته است و به نوعی به نماد جزیره کیش تبدیل شده است.
 
زندگی در کیش یا سفر به کیش
کیش جزیره ای با 92 کیلومتر مربع مساحت و 27 هزار نفر جمعیت است که خیلی ها به خاطر آرامش و سکوت آن تمایل دارند در کیش زندگی کنند و برخی هم به خاطر فرصت های شغلی که در کیش وجود دارد به فکر مهاجرت به این جزیره می افتند. اما قطعا برای چنین تصمیمی باید اطلاعات بیشتری در مورد هزینه های مسکن، حمل و نقل ، سازگاری با شرایط آب و هوایی، قوانین و مقررات خاص جزیره و… داشته باشید، به طور مثال گرمای شدید هوا و رطوبت بالا شرایطی است که برای خیلی از افراد قابل تحمل نیست و یا اینکه هزینه مسکن و مواد غذایی در کیش نسبتا بالاست. بررسی این عوامل باعث می شود تا بعضی افراد ترجیح دهند تنها زمان کوتاهی از سال را با سفر به کیش صرف تفریح و لذت بردن از آرامش جزیره کنند. لازم به ذکر است علاوه بر امکان رزرو هتل های کیش برای اقامت در سطح جزیره سوئیت های مبله بسیاری وجود دارند و با اجاره سوئیت در کیش می توانید هزینه های بسیار کمتری نسبت به هتل بپردازید و تفریحات بیشتری را تجربه کنید.