به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۸۱۵۷۹

دولت‌آبادی: غم فراگیر دامن همه ما را گرفته است

دولت‌آبادی: غم فراگیر دامن همه ما را گرفته است
گروه فرهنگی: محمود دولت‌آبادی این روزها نیز مانند قبل در حال نوشتن است، اما اینکه چه چیزی می‌نویسد را خودش می‌داند و فقط برای نتیجه‌اش آرزوی عاقبت‌به‌خیری می‌کند. او از حال و احوال این روز‌هایش می‌گوید و حال بد مردم. 
نویسنده مطرح کشورمان، درباره حال و احوال این روزهایش به اعتمادآنلاین گفت: «خوب است که اکنون تماس گرفتید (شب). کمی هوا خنک‌تر است. یکی از مهم‌ترین معضلات من در این روزها هوای بسیار گرم است. البته گرمازده هم شده‌ام. آمده‌ام چند روزی خارج تهران تا کمی هوا بهتر شود. البته اینجا تمرکز بیشتری دارم و حال و احوال آرام‌تری.»
دولت‌آبادی ادامه داد: «اکنون در حال نوشتن متنی هستم. دارم کاغذ‌ها را خط‌خطی می‌کنم. نمی‌دانم چه می‌شود و درباره چه چیزی این بار می‌نویسم. اما در حال نوشتن هستم. امید به آنکه چیزی که در ذهن دارم و چیزی که در ذهنم خواهد آمد مطلوب باشد. این روز‌ها حال و احوال هیچ کسی خوب نیست. فرقی نمی‌کند که در جامعه چه وجهه‌ای داشته باشیم یا تا چه اندازه وضع مالی خوبی داشته باشیم؛ یک غم فراگیر دامن همه ما را گرفته است و رها نمی‌کند. اگر این اوضاع رهایمان کرد، ما را هم خبر کنید. ان‌شاءالله خیر باشد برای همه مردم کشورم.» محمود دولت‌آبادی در پایان گفت: «می‌خواهم به دیدن چند فیلم و تئاتر بروم که هنوز فرصت نشده. تا چند روز دیگر هم شاید نتوانم بروم، اما به محض اینکه حال و احوال مناسبی پیدا کردم، باید به چند رویداد فرهنگی سر بزنم.»