به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۸۱۶۵۱

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

گروه جامعه: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با خروج سامانه بارشی از کشور از امروز(۱۲ تیر) تا پایان این هفته شاهد افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.
افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با خروج سامانه بارشی از کشور از امروز(۱۲ تیر) تا پایان این هفته شاهد افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.
فریبا گودرزی افزود: همچنین با خروج این سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور، از امروز شاهد افزایش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور خواهیم بود که تا آخر این هفته هوای گرم در این مناطق ماندگار است.

گودرزی گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده در شرق کشور به ویژه برای شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل وزش بادهای شدید پیش‌بینی شده است که منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در جنوب سمنان، قم، شمال اصفهان، برخی از مناطق یزد و جنوب تهران هم انتظار وزش باد همراه با گرد و خاک را داریم.
گودرزی افزود: امروز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ۱۹ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: اردبیل با دمای ۶ درجه بالای صفر و اهواز ۴۸ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
مرجع : ایرنا
برچسب ها: دمای هوا