به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۸۱۶۷۶

نطق رییس فراكیسیون موسوم به امید گویا شد!

نطق رییس فراكیسیون موسوم به امید گویا شد!
گروه سیاسی: رییس فراكیسیون موسوم به امید مجلس می‌گوید: قطعاً سند راهبردی خواهیم داشت که وعده ما به مردم است!

محمدرضا عارف كه اثر چندانی از او در طول 3 سال اخیر در مجلس نبوده و با نزدیك شدن زمان انتخابات آینده مجلس مجددا فعالیت خود را آغاز كرده، امروز برای خود یك كنفرانس خبری تشكیل داد و افزود: عملکرد گذشته خود به ویژه فراکسیون امید را ارزیابی خواهیم کرد! می‌خواهیم از نظر نخبگان و بزرگان در شورای عالی استفاده کنیم. او می‌گوید: انتخابات سال ۱۳۹۲ چند دستاورد داشت که مهم‌ترین آن ایجاد وحدت و همبستگی میان اصلاح‌طلبان بوده است. این دستاورد در انتخابات گذشته نیز خودش را خوب نشان داد.
 
عارف افزود: انتقادات رسانه‌ها در مورد اینکه شورای عالی چرا بر فراکسیون امید نظارت نداشت بسیار درست است. اصرار داریم کارگروه رسانه شورای عالی اصلاح طلبان از تمامی صاحب نظران و فعال رسانه‌ای که خود را به گفتمان اصلاح طلبی نزدیک می‌دانند استفاده کند و نگاهی پروسه‌ای به این ارتباط داشته باشند!

گفتنی اینكه، محمدرضا عارف كه همواره در طول حدود 4 سال نمایندگی خود در مجلس یكی از ساكت‌ترین نمایندگان بوده و در دفاع از حقوق شهروندی موكلین خود، هیچ واكنشی از خود نشان نداد، حالا و با نزدیك شدن به انتخابات مجلس مجددا در رسانه ها فعال شده است. این در حالیست كه دكتر شكوری‌راد (دبیر كل اصلی‌ترین حزب اصلاح‌طلب) اخیرا خبر داد كه میزان مشاركت بدنه مردمی اصلاح‌طلبان طبق نظرسنجی‌ها، در حد بی سابقه‌ای پایین است و شكست اصلاح‌طلبان به دلیل عملكرد دولت روحانی و فراكسیون موسوم به امید، در انتخابات اسفندماه بسیار محتمل و تقریبا حتمی است.

محسن صفایی فراهانی هم اخیرا تاکتیک اصلاح‎طلبان برای انتخاب بین گزینه بد و بدتر را رد کرده و گفته است اگر واقعاً شرایط تغییر نکند، بنده خودم رای نخواهم داد. حاضر نیستم بین بد و بدتر انتخاب کنم. باید بتوانیم نیروی توانا و آگاه با شرایط مناسب روانه مجلس کنیم.

این در حالیست كه محمود میرلوحی، از رفقای محمدرضا عارف در تشكیلات فصلی (انتخاباتی) شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: من تحریم انتخابات را بر جبین اصلاح‎طلبان نمی‎بینم. ما سه نوع برخوردِ تحریم، حضور غیرفعال و حضور فعال در برابر انتخابات داریم. ممکن است اصلاح‎طلبان رویکردی بین حضور غیرفعال و حضور فعال داشته باشند
برچسب ها: محمدرضا عارف

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۲۱:۰۷
بیش از این آبروی خود را نبرید نه تنها رایی ندارید بلکه رای منفی دارید (364264)
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۲۱:۱۸
تازه زبونش باز شده
این ادم فکر میکنه که با این خرابکاری که این 3 سال کرده رای میره (364265)