به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۱۸۱۸۲۸
سرپرست پرسپولیس: برخی‌ها گفتند در‌های تمرین پرسپولیس را باز نکنید

برای قهرمانی چهارم می‌جنگیم

گروه ورزشی: پس از چند هفته دشوار برای طرفداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه، خوشبختانه امروز پرسپولیس به آرامش رسیده است. این آرامش همان چیزی است که یک تیم قهرمان نیاز دارد، پرسپولیس برای آنکه بتواند در شروع فصلی تازه خودش را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند نیاز به انرژی بخشی و حمایت همه جانبه هواداران دارد.
برای قهرمانی چهارم می‌جنگیم
محسن خلیلی، مدیر تیم پرسپولیس با تاکید بر حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرین عصر امروز سرخپوشان ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: بار دیگر با اتحاد و همدلی برای قهرمانی چهارم خواهیم جنگید. در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس دلیل این تصمیم را احترام به خواست هواداران خواند و گفت: «پس از چند هفته دشوار برای طرفداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه، خوشبختانه امروز پرسپولیس به آرامش رسیده است. این آرامش همان چیزی است که یک تیم قهرمان نیاز دارد، پرسپولیس برای آنکه بتواند در شروع فصلی تازه خودش را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند نیاز به انرژی بخشی و حمایت همه جانبه هواداران دارد.

به اعتقاد خلیلی حالا که همه ارکان باشگاه بزرگ پرسپولیس کنار هم قرار دارند و برای یک هدف می جنگند باید هواداران هم مثل همیشه کنار تیم و باشگاه باشند: «من می‌دانم هواداران عزیز تیم، روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. این چند هفته برای همه ما آزاردهنده بود، چرا که پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخش را از دست داد، با این وجود همه می‌دانیم که دیگر نمی‌توانیم به گذشته برگردیم. پرسپولیس حالا یک مربی بزرگ دیگر روی نیمکتش دارد. آقای کالدرون با ما درباره ادامه روزهای خوش پرسپولیس حرف زده، درباره چهارمین قهرمانی پیاپی و ما می‌دانیم این هدف بزرگ فقط زمانی قابل دسترس است که، دوباره همه کنار هم قرار بگیریم و به سرمربی جدیدمان اعتماد کنیم.»

خلیلی درباره جزییات تصميم باز كردن درهای تمرین به روی هواداران گفت: "بنده بعد از پیشنهاد به مدیرعامل محترم باشگاه و موافقت ایشان، موضوع را با آقای کالدرون در میان گذاشتم. خوشبختانه ایشان بسیار استقبال کردند. در نتیجه قرار شد تمرین عصر امروز که ساعت ۶ بعدظهر شروع می‌شود، با حضور هواداران عزیز و رسانه‌ها باشد. آقای کالدرون چیزهای زیادی از هواداران پرسپوليس شنيده‌اند، روز اولي هم كه به ايران آمدند گفتند اين را مي‌دانند كه پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم آسياست. ايشان به شدت براي ديدن هواداران اشتياق نشان دادند و تاكيد كردند كه حضور و حمايت آن‌ها، انگيزه و انرژي خودش، دستيارانش و بازيكنان تيم را چند برابر خواهد كرد.»

مدیرتيم پرسپوليس اظهار اميدواري كرد كه در تمرین امروز همه هواداران، با درك درست از شرايط تيم، حمايت‌شان را از كادر جديد فني و بازيكنان و مدیریت باشگاه نشان بدهند: «در چند روز اخير كساني بیرون از باشگاه و تیم به من توصيه كردند كه فعلا درهاي تمرين را به روي تماشاگران باز نكنيم چون ممكن است دلخوري پيش بيايد، اما به همه آن‌ها اطمينان دادم كه امروز يك روز ويژه خواهد بود و هوادارن فهيم پرسپوليس همه ما را به ادامه راهي كه در چند سال گذشته طي شده، اميدوار خواهند كرد.»
برچسب ها: پرسپولیس