به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۸۱۹۲۸

بدهی۶۵میلیاردی فدراسیون فوتبال به اداره مالیات

گروه ورزشی: خزانه‌دار فدراسیون فوتبال دلیل بسته‌ شدن حساب‌های این فدراسیون را بدهی ۶۵ میلیارد تومانی به اداره مالیات عنوان کرد و مدعی شد حساب‌های فدراسیون همچنان مسدود است.
بدهی۶۵میلیاردی فدراسیون فوتبال به اداره مالیات
 علی سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه ظاهرا حساب‌های فدراسیون فوتبال باز شده و مشکلات حل شده است گفت: حساب‌های فدراسیون همچنان مسدود است و خبر باز شدن حساب‌ها صحت ندارد.وی در خصوص اینکه چرا فدراسیون با این مشکل مواجه شده است گفت: ما از سال ۸۸ تا ۹۵ رسیدگی مالیاتی شده‌ایم و با توجه به اینکه در آن سال‌ها اظهارنامه داده نشده نتوانستیم از قانوان معافیت مالیاتی فدراسیون فوتبال استفاده کنیم.خزانه‌دار فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مسدود شدن حساب‌ها به خاطر بدهی ۶۵ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال است. البته سازمان لیگ وضعیتی متفاوت دارد، چون آن‌ها طی سال‌های اخیر اظهارنامه ارائه کرده اند و یک اختلاف حدودا ۲۰۰ میلیون تومانی دارند که آن هم حل می‌شود، اما اختلاف سنگین فدراسیون باید مرتفع شود.

سلیمانی تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد برای حل مشکل مالیات فدراسیون‌ها انجام داده که البته این مشکل تنها برای فدراسیون فوتبال نبوده است. بعد از این نامه بود که وزیر اقتصاد دستور داد عملیات مالیاتی فدراسیون‌ها اجرایی نشود تا در هیات ۲۵۱ مکرر بررسی شود، اما متاسفانه اداره مالیات عملیات اجرایی را آغاز کرد.وی ادامه داد: ما از اداره مالیات خواسته ایم اجازه بدهند ما فعالیت‌های بانکی مان را انجام دهیم و بعد از صدور رای توسط هیات ۲۵۱ مکرر یا عملیات پرداخت پول آغاز شود یا معافیت مالیاتی فدراسیون پیگیری شود که متاسفانه فعلا حق استفاده از حساب‌ها را نداریم.
مرجع : فارس