کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پمپئو: هزینه‌ای که جمهوری اسلامی خرج ترور می‌کرد را قطع کردیم

بولتون: با حكومتی که مرگ بر آمریکا و اسرائیل می‌گوید،توافقی بدست نمی‌آید

18 تير 1398 ساعت 11:05

گروه بین‌الملل: مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید تا زمانی که حكومت ایران رفتار خود را تغییر ندهد، نمی‌تواند توافقی با دولت فعلی آمریکا به دست بیاورد.


جان بولتون در سخنرانی در کنفرانس اتحاد مسیحیان برای اسرائیل در واشنگتن گفت: هیچ رژیمی که مرگ بر آمریکا و یا مرگ بر اسرائیل می‌گوید، توافقی با این دولت حاکم در آمریکا به دست نخواهد آورد. وی افزود: از زمان شروع، پرزیدنت ترامپ دیگر آمریکا به اسم حکمرانی جهانی، آزادی را فدا نمی‌کند و دیگر دوستانمان را فدا نمی‌کنیم که خود خود را خوشحال کنیم. وی افزود: از توافق اتمی فاجعه‌بار ایران خارج شدیم که افتضاحی در تاریخ دیپلماسی آمریکا بود و من این‌جا می‌گویم کمپین فشار حداکثری علیه ایران دارد جواب می‌دهد. از زمان شروع برخی می‌گفتند نمی‌شود، ولی به گفته فایننشال تایمز، اقتصاد ایران در حال فروپاشی است.

بولتون افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجبور به قطع حقوق گروه‌های نیابتی خود شده‌اند. ولی ما تازه ما شروع کرده‌ایم. ما تحریم‌های اصلی را بازگرداندیم. هدف پرزیدنت ترامپ این است که توافق جدیدی حاصل شود که به ضامن منافع ایالات متحده باشد. بولتون گفت: همچنین تمامی مجوزهای خرید نفت از ایران لغو شده و اصلی‌ترین درآمد ایران گرفته شد. سپاس می‌گوییم که بریتانیا که تانکر نفتکش ایران را در جبل‌الطارق متوقف کردند که هدیه چهارم ژوئیه واقعی به ما بود. او افزود: ما به تحریم ایران ادامه می‌دهیم تا دست از برنامه اتمی بردارد و فعالیت تروریسم در منطقه و جهان را متوقف کند. پرزیدنت ترامپ به صراحت گفته به ایران هیچ اجازه‌ای برای دستیابی به سلاح اتمی نمی‌دهد. وی مدعی شد: همین طور که به رژیم ایران فشار می‌آوریم، در کنار مردم ایران هستیم که میراث واقعی آینده ایران هستند. ما می‌خواهیم مردم صاحب اختیار کشور خودشان و صاحب صلح و ثبات در منطقه باشند.

پمپئو: هزینه‌ای که جمهوری اسلامی خرج ترور می‌کرد را قطع کردیم

همچنین وزیر خارجه ایالات متحده در این نشست گفت: کار ما با ایران هنوز‌ تمام نشده است. ما فشار بر جمهوری اسلامی را زیاد کردیم و باز ادامه می‌دهیم. حماس و حزب الله دیگر نمی‌توانند پول از ایران بگیرند. مایک پمپئو  در جریان کنفرانس اتحاد مسیحیان برای اسرائیل گفت: جمهوری اسلامی ایران با ادیان دیگر ستیزه جویی دارد. مسلمانانی که از دین خود خارج شوند را مجازات می‌کند. ایران فعالان مسیحی را مجرمان امنیت ملی می‌داند و آنها را شکنجه می‌کند. پمپئو مدعی شد: آیت الله‌ها، مردم ایران را از حق ایمان و اعتقادشان را محروم کرده‌اند. ۴۰ سال است که این‌طور است. آنها ۴۰ سال است که مرگ بر اسرائیل می‌گویند.


کد مطلب: 182144

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/182144/بولتون-حكومتی-مرگ-آمریکا-اسرائیل-می-گوید-توافقی-بدست-نمی-آید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir