کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاج:فلسفه تیم ملی بایددر سایررده‌هااجرایی شود

ایسنا , 19 تير 1398 ساعت 14:48

گروه ورزشی: نشست هم‌اندیشی کادر فنی تیم‌های ملی فوتبال امروز صبح با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.


 نشست هم اندیشی کادر فنی تیم‌های ملی فوتبال با هدف تعامل و ایجاد وحدت رویه در برنامه‌های کلیه تیم‌های ملی فوتبال امروز از ساعت ۱۱:۱۵ با حضور مهدی تاج، محمود شیعی، ابراهیم شکوری، محمدرضا ساکت، مارک ویلموتس، اکبر محمدی، مرتضی محصص، اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم‌های ملی فوتبال پایه در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.در ابتدای این جلسه ساکت، سرپرست تیم ملی عنوان کرد: بر اساس تأکیدات رئیس فدراسیون به منظور هم‌افزایی کادر فنی بزرگسالان و سایر تیم‌های پایه فوتبال جلسه مهم امروز برگزار شد. خوشحالیم که در زمان ریاست فدراسیونی آقای تاج به این هدف که از ابتدا عنوان شده بود تحقق بخشیدیم تا تبادل اندیشه و تجربیات در تمام نیم‌های فوتبال داشته باشیم. امروز مربیان بزرگی در اینجا حاضر شده‌اند.در ادامه نشست، مهدی تاج، رئیس فدراسیون بیان کرد: از نظرم برگزاری این جلسه برای نخستین بار کاری بسیار ارزشمند است.

از ویلموتس و دستیارانش تشکر و قدردانی دارم و از سرمربیان حاضر در نشست هم ممنون هستم همینطور از کمیته فنی و اعضای هیأت رئیسه که در اینجا حضور دارند. جلسه امروز بابت ایجاد ارتباط سازمانی بین تیم‌های ملی است و باعث می‌شود تا رویه و فلسفه تیم بزرگسالان در سایر تیم‌ها هم ایجاد شود. از ابتدای عقد قرارداد با ویلموتس این موضوع را با وی در میان گذاشتم. این کار بسیار درستی است و این جلسه با شکل‌های مختلف ادامه خواهد داشت در فواصل زمانی مختلف و با توجه به مسابقات پیش روی تیم‌ها پیگیری خواهد شد.وی در ادامه افزود: کمپ تیم‌های ملی را یک توسعه حداقلی تا پایان سال می‌دهیم. وضع مالی فدراسیون از نظر تعادل بد نیست اما مباحثی برای انتقال پول‌های‌مان وجود دارد که رفع خواهد شد. از نظرم به طور کلی حال فوتبال خوب است و مواردی که سازمان تیم‌های ملی در نظر داشته باشد مورد اجرا قرار خواهد گرفت.رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: از ویلموتس تشکر می‌کنم و امیدوارم روز دوشنبه هم فوتبال خوبی بین دو تیم بزرگسالان و امیدها شاهد باشیم که این هم اتفاق بسیار خوبی است.


کد مطلب: 182280

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/182280/تاج-فلسفه-تیم-ملی-بایددر-سایررده-هااجرایی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir