به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۸۲۳۳۸

بیرانوند در دوراهی ژاپن - پرسپولیس

گروه ورزشی: بحث جدایی و لژیونر شدن برخی بازیکنان پرسپولیس ازجمله علی علیپور و علیرضا بیرانوند مدت زیادی است که مطرح شده و موضوع جدیدی نیست
بیرانوند در دوراهی ژاپن - پرسپولیس
اما با رفتن برانکو و عدم‌تمدید قرارداد این بازیکنان بدون‌شک درحال حاضر دغدغه اصلی هواداران این تیم وضعیت این دو نفر است، هوادارانی که اعتقاد دارند مدیران این تیم همانند پروسه تمدید با برانکو درمورد این بازیکنان هم عملکرد مناسب و به موقعی نداشته‌اند و درحالی که در پست دروازه‌بان و مهاجم نیاز به ثبات دارند درحال جذب بازیکنان مدنظر خودشان در پست‌های بعضا پرترافیک‌تر هستند. این دو بازیکن به‌همراه پرسپولیس عازم اردوی ترکیه شدند، اما هنوز ابهامات درخصوص آینده‌شان برطرف نشده است.

پیشنهاد از ترکیه برای علیپور
بدون‌شک یکی از کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این چند ساله علیپور بوده است. بازیکنی که در آخرین صحبت‌هایش به‌نوعی از رفتار باشگاه گلایه‌مند بود. گلایه‌ای که با توجه به کارنامه چندین فصله او و پیشنهادهای خارجی و صحبت‌هایی که از تصمیم باشگاه برای جذب مهاجم چند صد هزار دلاری خارجی شنیده می‌شد، چندان نادرست نبود.این بازیکن که آخرین فصل قرارداد خود را با پرسپولیس سپری می‌کند در تمرینات این تیم و همچنین اردوی پیش‌فصل در ترکیه حاضر شده و طبق آخرین صحبت‌های «فرهیختگان» با مدیربرنامه‌هایش پیشنهاد جدید و قابل‌توجه از ترکیه به وی رسیده که او به باشگاه منتقل کرده است که نشان می‌دهد هنوز هم نمی‌توان با قطعیت از ادامه حضور این مهاجم در پرسپولیس صحبت کرد و باید دید باشگاه که این روزها طی خواسته کالدرون درحال بررسی وضعیت دو بازیکن آفریقایی برای به خدمت گرفتن است، در قبال مهاجم خود چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند.

پرداخت مطالبات مهاجم ناراضی
علیپور از اوضاع فعلی رضایت ندارد. نزدیکانش می‌گویند تلاش کرده جدا شود تا لژیونر شدن را تجربه کند، اما درنهایت باشگاه به خاطر کمبود مهاجم رضایت نداده است. او در مذاکرات سعی کرده حداقل مبلغ قراردادش را بالاتر ببرد و طبق خبری که «فرهیختگان» کسب کرده دیروز جلسه‌ای در این خصوص در باشگاه برگزار شده است.این خبر را نیز باید اعلام کنیم که باشگاه پرسپولیس به‌تازگی مطالبات فصل گذشته علیپور را پرداخت کرده و به‌نوعی تمایل خود را برای تمدید قرارداد نشان داده است. درنهایت پیش‌بینی می‌شود مهاجم ناراضی فصل جدید نیز با شماره 70 برای پرسپولیس بازی کند.

پیشنهادهای مختلف برای بیرانوند
حکایت در مورد بیرانوند کمی متفاوت‌تر از علیپور است. او که پس از درخشش در جام جهانی همواره پیشنهادات خارجی داشته، در پایان این فصل تلویحا از علاقه خود برای جدایی و لژیونر شدن پرده برداشت. طبق آخرین اظهارات مدیر برنامه‌های او در حال حاضر بیرانوند از پرتغال، ژاپن، بلژیک و ایتالیا پیشنهاد دارد که هم از نظر مالی و هم از نظر فوتبالی شرایط خوبی دارند.بیرانوند که همانند علیپور در تمرینات شرکت کرده و همراه پرسپولیس در اردوی ترکیه حضور دارد قرار است تا چند روز آینده به جمع بندی نهایی برسد تا بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبال خود بگیرد اما خبر مهم این است که پیشنهاد تیم ژاپنی از نظر مالی بهتر است. با این حال در مورد او نیز پیش بینی می‌شود در نهایت با قراردادی بهتر قرمزپوش بماند.
مرجع : فرهیختگان
برچسب ها: بیرانوند