به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۱۸۲۳۷
مطهري: محبوبیت بیشتر هاشمی خواهد شد

تخریب‌هاي صدا و سیما پاسخ عكس مي‌دهد

گروه سياسي: نماینده تهران در مجلس گفت: صدا و سیما در طول چهار سال گذشته درصدد تخریب آقای هاشمی تلاش زیادی کرد، اما دیدیم که در انتخابات 92 نتیجه عکس گرفت. بنابراین تخریب امروز صدا و سیما هم نتیجه عکس خواهد داد و موجب محبوبیت بیشتر آقای هاشمی خواهد شد.
تخریب‌هاي صدا و سیما پاسخ عكس مي‌دهد
علی مطهری با اشاره به تفاوت عمیق انتقاد و تخریب گفت: البته همه افراد در جامعه اسلامی قابل نقد و پاسخگو هستند، اما نقد با تخریب متفاوت است. در مسأله خاطراتی که از افراد در ارتباط با امام خمینی(ره) نقل می‌شود، به نظر من خاطرات یاران نزدیک امام مثل آقای هاشمی و رهبر انقلاب باید پذیرفته شود و نیاز به تایید موسسه نشر آثار امام نیست.

مطهری با اشاره به پیامد بداخلاقی و اهانت در فضای کشور گفت: بدیهی است که فضای تخریب به ضرر وحدت ملی و موجب تفرقه ملت و به نفع دشمنان جمهوری اسلامی است. این تخریب‌ها که یادگار دوره آقای احمدی‌نژاد است، باید متوقف شود. مطهری در ادامه به بحث شعار مرگ بر امریکا اشاره کرد و گفت: حذف یا حفظ این شعار چندان مهم نیست، مهم عمل ماست که در جهت آرمان‌های اسلامی هست یا نه. درباره این که شعار «مرگ بر امریکا» باشد یا نه، مردم به طور طبیعی و با توجه به رفتار امریکا تصمیم می‌گیرند و نیاز به تصمیم از بالا نیست

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۰:۰۹
از این رسانه میلی که الان خیلی وقته دست افراطی ها افتاده نمیشه زیاد انتظار داشت.
من یکی که شخصا ترجیه میدم برفک تلویزیون رو تماشا کنم ولی به این. . . . رسانه میلی پخش میکنه گوش ندم. (147804)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۰:۳۵
مثل همیشه منطقی بود (147808)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۳:۲۴
روش جلوگیری از پارازیت که به صورت امواج مایکرویوی ارسال میشود و بسیار خطرناک است این است که جلوی چشمی النبی را با فویلی به شکل استوانه بپیچید (147851)
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۰:۳۶
بعضیا اصلا تو ذاتشونه که حرف حساب بزنند.... دقیقا مثل علی مطهری.... اصلا این بشر رو ساختند واسه حرف حسابی زدن.... زنده باد.... (147809)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۰:۳۶
واقعا احسنت حرف دل همه ی مردم رو گفتی (147810)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۰:۴۱
درود بر آقای مطهری ، روشن بین و راستگوئی که سخنش به دل مینشیند (147811)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۱:۱۴
دوستان جای نگرانی نیست چون این صدا و سیما ست که کاملا تخریب شده و دیگه چیزی ازش نمونده که بخاد به پشتوانش کسی رو تخریب کنه. (147814)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۲:۴۹
از کل صدا و سیما یه برنامه نود باقی مونده و چن تا فوتبال زنده.. همین (147843)
خوانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۱:۱۸
عدو شود سبب خير اگرخداخواهد! والا اقاى هاشمى زمان رييس جمهور بودنشون اين قدر طرفدار نداشتن بازم بگين احمدى نژاد ! بده! چند ميليون طرفدار واسه ايت اله مون جمع كرد با بگم بگماش (147815)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۲:۰۵
طرفداران با یه باد اینور و اونور می شن زیاد شاد نباش (147835)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۱:۴۷
احسنت بر فرزند خلف شهید مطهری از معدودترین مردان مجلس است که همیشه منطقی و بدور از سیاست بازی حرفشو می زنه. (147824)
فاطما
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۲:۵۴
گفتن مرگ بر امریکا. . . . امریکا کوچکترین اهمیتی به این موضوع نمیدهد گویندگان شخصیت و هویت خود را زیر سوال میبرند.کدام کشور پیشرفته تن به این میدهد. (147844)
لر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۴:۰۴
از قضا سرکنگبین صفرا فزود / روغن بادام افزون می نمود

" مولانا بلخی " (147856)
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۷:۱۹
واقعا هم همینطوره . صدا و سیما هر که رو خواسته تخریب کنه ، در بین مردم محبوبتر شده ، مثل سید محمد خاتمی ، محمد رضا شجریان و ...... که نسبت به چهار سال پیش هواخواهان بیشتری پیدا کرده اند . به نظرمن ، رییس سازمان صدا و سیما هیچ نقشی در اداره سازمان نداره و افراد دیگه ای ، سازمان رو می گردونن ، ضرغامی هم نقش فرمالیته داره (147867)