به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۱۸۲۵۶۰

دنیزلی: من و تبریز بی‌صبرانه منتظر شروع فصلیم

گروه ورزشی: به گزارش رسانه‌های ترکیه، تراکتور که برای اردوی پیش‌فصل خود در شهر ارزروم به سر می‌برد اولین تمرین خود زیر نظر مصطفی دنیزلی را در این شهر انجام داده است.
دنیزلی: من و تبریز بی‌صبرانه منتظر شروع فصلیم
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند باشگاه تراکتور که برای پشت سر گذاشتن اردوی پیش‌فصل خود راهی ترکیه و شهر ارزروم شده، اولین جلسه تمرینی خود را در این شهر و در کمپی مرتفع در کوهپایه رشته کوه پالان‌دوکن برگزار کرده است.دنیزلی پیش از شروع تمرین با هجوم عده زیادی از اهالی شهر ارزروم و هواداران خود که برای عکس گرفتن با او به محل کمپ آمده بودند مواجه شد و به درخواست‌های آنها پاسخ مثبت داد.اولین تمرین تراکتور با دویدن و گرم کردن بازیکنان آغاز شد و با پاسکاری بازیکنان به پایان رسید. این جلسه تمرینی 1 ساعت و 15 دقیقه به طول انجامید. تراکتور امروز هم در این کمپ در شهر ارزروم تمرین خواهد کرد.

دنیزلی سپس در مصاحبه‌‌ای با خبرگزاری آناتولی شرکت کرد و گفت:" امیدوارم با تراکتورسازی موفقیت‌های بزرگی بدست بیاورم. ایران کشوری است که من دوستش دارم. می‌خواستم چالش جدیدی را تجربه کنم و به باشگاهی آمدم که انتظارهای بالا و جاه‌طلبی زیادی دارد".دنیزلی در ادامه گفت:" ما باید بازیکنان جدید جذب کنیم. چهار پنج بازیکن باشگاه را ترک کرده‌اند". دنیزلی سپس اشاره می‌کند که تراکتور می‌تواند تا سه بازیکن خارجی به خدمت بگیرد و در هر باشگاه ایرانی تنها سه بازیکن خارجی مجاز به بازی هستند. دنیزلی سپس به ستایش از شور و علاقه هواداران تراکتور پرداخته و می‌گوید او و شهر تبریز بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستند تا اولین قهرمانی تراکتور را جشن بگیرند.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: مصطفی دنیزلی