به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۱۸۲۷۱۴

جهانبخش:فصل گذشته فرازونشیب زیادی داشتم

گروه ورزشی: علیرضا جهانبخش، لژیونر فوتبال کشورمان و بازیکن تیم برایتون انگلیس معتقد است که فصل گذشته، فراز و نشیب زیادی داشته است.
جهانبخش:فصل گذشته فرازونشیب زیادی داشتم
سایت انگلیسی «آرگوس» پس از دیدار دوستانه تیم فوتبال برایتون مقابل لیفرینگ در اتریش که به برتری 5 بر 2 یاران علیرضا جهانبخش انجامید، گفت‌وگویی با لژیونر فوتبال کشورمان انجام داده است.جهانبخش در این مصاحبه ضمن تمجید از سرمربی فصل گذشته برایتون گفت: من اوقات بسیار خوبی را با هاتون گذراندم. او یک مرد عالی بود و به من اعتماد کرد. هاتون مرا به باشگاه آورد و من از صمیم قلبم از او تشکر می‌کنم، اما برخی اوقات شرایط در فوتبال آنطور که شما می‌خواهید، پیش نمی‌رود. برای من مهم نیست که چه کسی سرمربی است. من تا جایی که می‌توانم، برای این باشگاه فوق‌العاده تلاش می‌کنم.وی با اشاره به عملکرد خود در فصل گذشته لیگ برتر تصریح کرد: فصل گذشته فرازونشیب داشتم و شرایط آنطور که می‌خواستم پیش نرفت، اما چیزهای زیادی یاد گرفتم و می‌خواهم فصل جدید را در بهترین شرایط ممکن و با یک مربی متفاوت آغاز کنم. کار زیر نظر گراهام پاتر خیلی خوب است. او می‌خواهد تیم باز بازی کند و ما موقعیت‌های فراوانی ایجاد کنیم. پاتر می‌خواهد ما را برای خوب حمله کردن و نشان دادن واکنش خوب در هنگام از دست دادن مالکیت توپ مدیریت کند.
«پاتر تلاش می‌کند به همه بازیکنان توضیح دهد که از آنها چه می‌خواهد و این خیلی خوب است.»، لژیونر فوتبال کشورمان ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: دوست دارم که درخواست مربی از من کاملاً واضح باشد.

گراهام پاتر همچنین درباره علیرضا جهانبخش گفت: او به خاطر بازی‌های ملی دیر به تیم اضافه شد، اما نگرش خیلی خوبی دارد. شما می‌توانید ببینید که جهانبخش چگونه بازیکنی است. برای او خیلی خوب است که در حملات و گل‌ها شرکت کند و این احتمالاً همان چیزی است که دوست دارد انجام دهد. همان چیزی است که باعث حضور جهانبخش در برایتون شد.وی ادامه داد: کلید کار کردن با علیرضا این است که او را تا جایی که ممکن است به دروازه حریف نزدیک کنیم. این شاید همان جایی است که از او در هلند استفاده می‌شد و جهانبخش پاس گل می‌داد و گل می‌زد. برای جهانبخش خیلی دلپذیر است که پاس گل بدهد. ما مهاجمان زیادی داریم و تلاش می‌کنیم تا بفهمیم که بازی کردن در چه منطقه‌ای بهتر است.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: علیرضا جهانبخش