کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آسان و ارزان به دیدار جزایر طلایی ایران بروید!

24 تير 1398 ساعت 17:07


گروه گردشگری: با آغاز فصل تابستان و شروع موج‌های مسافرتی آژانس‌های مسافرتی نیز درصدد برگزاری تورهای مسافرتی برمی‌آیند تا تمامی هم‌وطنان عزیز بتوانند با استفاده از تورها و سفرهای هوایی و زمینی که تدارک دیده شده بتوانند به نقاط مختلف ایران و جهان سفر کنند و خاطره خوشی را برای خود رقم بزنند.
کیش و مشهد و قشم و... جزو مقاصد مسافرخیز کشور هستند که بسیار راحت و با قیمتی مناسب به دو صورت هوایی و زمینی می‌توان به آنجا سفر کرد که در ادامه به توضیح این موارد می‌پردازیم:

•   کیش:
کیش، جزیره­ی نیلگون خلیج همیشه فارس، پهنه‌ای حیرت‌انگیز و بی‌نظیر از توابع بخش کیش، شهرستان بندرلنگه، واقع در استان هرمزگان است. این جزیره با نام پیشین قیس، نبض تپنده‌ای از شریان‌های ایران‌زمین بوده که به دلیل محبوبیت بسیار آن، مورد توجه متمرکز آژانس‌های هواپیمایی قرار گرفته است؛ ازاین‌رو با در نظر گرفتن تور کیش هوایی سفر به این جزیره را راحت کرده‌اند.
 این پهنه­ی صاف که مورخان بسیاری در وصفش نوشته‌اند، میزبان هیچ کوه و تپه‌ای نیست. این جزیره در گذشته، مرکز تجارت مروارید خلیج‌فارس بوده است و در سال 1349، پس‌ازآنکه گروهی از مشاوران ایران و آمریکایی آن را مورد بازدید و بررسی قراردادند، به دلیل ویژگی‌های طبیعی، سواحل نفسگیر مرجانی و آب‌های شفاف و بی‌آلایش، به‌عنوان مرکز گردشگری بین‌المللی و در سال 1361، به‌عنوان نخستین منطقۀ آزاد اقتصادی برگزیده شده و درنتیجه بر تعداد متقاضیان تور کیش هوایی افزوده شد.

تور کیش هوایی به‌صورت گروهی و یا انفرادی توسط آژانس‌های مسافرتی معرفی‌شده در همه‌روزه در چندین ساعت پروازی مختلف و از شهرهای مختلف کشور برگزار می‌گردد.
تورهای چارتر این جزیره جزو تورهای ارزان به شمار می‌آید، بنابراين می‌توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را به‌دلخواه انتخاب كنید و نیز هتل موردنظر خود را از آژانس مربوطه درخواست نمایید.
زمان سفر، همان لحظه و همان برهه‌ای است که هر شخص احساس می‌کند تمایل دارد به جایی که دوست دارد عزیمت کند و حال و هوایش با رفتن به آن، رنگی دگر به خود بگیرد؛ ازاین‌رو، آهنگ سفر کردن، بنا به حال و هوای درونی هر شخص، در تغییر است. برخی افراد نه‌تنها از گرما و رطوبت تابستان‌های این جزیره‌ی محیرالعقول گریزان نیستند، بلکه تن سپردن به آفتاب جان‌بخش آن را نیز به جان می‌کشند؛ اما زمان بهشتی این بهشت گرمسیری آبی، از اوایل دی‌ماه تا اواخر اردیبهشت‌ماه است که هوایی پاک، معتدل، نفس زا، فرح‌انگیز و دل‌چسب را پیشکش میهمانان تور کیش هوایی می‌کند.
با مراجعه به سایت کی سفر می‌توانید از آخرین وضعیت تورهای کیش مطلع شوید. •    قشم:
علاوه بر جزیره کیش، جزیره‌ی قشم که به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران شناخته‌شده است مکان بسیار مناسبی برای گشت‌وگذار است.
جزیره‌ی زیبای قشم که دارای طبیعت منحصربه‌فرد و بکری است قدمتش به دوران ساسانیان می‌رسد و به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره‌ی ایران شناخته‌شده است. این جزیره دارای ساحلی وسیع و دارای تنوع بالا است. ساحل آن مرجانی، صخره‌ای و شنی است. تور لحظه آخری قشم به‌عنوان یکی از تورهای ارزان به دو صورت هوایی و زمینی است. اگر بخواهید با هواپیما و به‌صورت هوایی به قشم سفر کنید مدت یک ساعت و نیم در راه هستید؛ اما اگر قطار را برگزینید 19 ساعت تا بندرعباس در مسیرید و با خودروی شخصی 14 ساعت در راهید. قشم علاوه بر تفریحات آبی  و غواص که دارد به دلیل قدمت نواحی تاریخی دیدنی جذابی نیز دارد که شما عزیزان با استفاده از رزرو تورهای قشم می‌توانید از این زیبایی‌ها بهره ببرید.

مردم قشم که در نواحی جنوبی کشور هستند مانند دیگر ساکنین جنوب کشور با زبان فارسی صحبت می‌کنند و لهجه‌ی بندری دارند. جشن‌ها و آیین‌های سنی و مذهبی جایگاه ویژه‌ای در این جزیره دارند، جالب‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: مولودی‌خوانی، قبله دعا، نوروز صیاد و زنبیل گردانی است. از سوغات و صنایع‌دستی آن می‌توان به نان تمشی زیورآلات دست‌ساز از سنگ و صدف و خورش قلیه ماهی و چاشنی‌های تند نام برد و از جاذبه‌های دیدنی آن می‌توان به دره‌ی ستارگان، جزیره هنگام، دره ستارگان، جنگل حرا، لافت و جزیره هرمز اشاره کرد. شما با سفر به این جزیره‌ی زیبا علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی می‌توانید سری به پاساژهای موجود در این جزیره بزنید و اقلام مورد نیاز خود را باقیمتی مناسب خریداری نمایید.
 
قشم آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و در فصول مختلف دمای هوا بسیار متغیر می‌باشد. کم‌کم هوا از خردادماه شروع به گرم شدن می‌کند، در سه ماه تابستان به اوج خود می‌رسد؛ اما بهترین زمان سفر با تورقشم لحظه آخری فصول پاییز و اواخر زمستان و اوایل پاییز است.
تورهای ارزان عموماً شامل تورهای لحظه آخری یا چارتر هستند که به دلیل خالی ماندن ظرفیت خدمت مسافران ارائه می‌شوند و گاهی نیز آژانس‌های مسافرتی در فصولی از سال قیمت تورها را کاهش داده و تورهای ارزان ارائه می‌کنند شما می‌توانید با برسی سایت کی سفر از تورهای ارزان مطلع شده و از آن‌ها بهره ببرید.


کد مطلب: 182717

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/182717/آسان-ارزان-دیدار-جزایر-طلایی-ایران-بروید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir