به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۱۸۲۷۲۵

تساوی تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران

 گروه ورزشی: تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران در یک دیدار تداکارتی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
تساوی تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران
تیم‌های ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال امید در دیداری دوستانه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. مهرداد محمدی در دقیقه ۱۳ برای تیم ملی بزرگسالان و ابوالفضل رزاق پور در دقیقه ۶۵ برای تیم ملی امید گل زدند. در این دیدار شاگردان ویلموتس با لباس قرمز و شاگردان فرهاد مجیدی با لباس‌های یک دست سفید به میدان رفتند. مارک ویلموتس این بازی را از روی سکوهای ورزشگاه مشاهده کرد و دستیارانش تیم ملی بزرگسالان را هدایت کردند.

 در این دیدار که با تعویض های متعددی همراه بود در دقیقه ١٢، مهرداد محمدى با نفوذ از جناح راست و یک ضربه دقیق، موفق به گشودن دروازه تیم امید شد. در ادامه بازیکنان تیم امید هم نمایش خوبى داشتند و موفق به ایجاد چند موقعیت شدند. اما نیمه اول این بازى با یک گل به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید. در نیمه دوم تیم بزرگسالان با ترکیب متفاوتى به میدان رفت و فرهاد مجیدى هم به نیمکت‌نشینان تیمش میدان داد.ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه ٦٧ با نفوذ از جناح چپ با فرصت‌طلبى موفق به جبران گل خورده شد تا بازى با تساوى یک بر یک دنبال شود.در ادامه هر دو تیم تلاش زیادى براى رسیدن به گل دوم کردند اما در نهایت بازى با تساوى یک بر یک به پایان رسید.

تیم ملی ایران - تیم امید ایران . ساعت 18:30- ورزشگاه آزادی
داوران: امیر عرب براقی، فرهاد فرهادپور و علی احمدی، میثم حیدری
ترکیب تیم ملی ایران:
نیمه اول: رشید مظاهرى ، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانى، دانیال اسماعیلى فر، سعید آقایى، رضا اسدى، امیرحسین کریمى،مهرداد محمدى، محمد کریمى، آرش رضاوند و شهریار مقانلو.
نیمه دوم: مهدی امینی و احمد گوهری (گلرها)- احمد عبدالله زاده، مجید علیاری، محمد نادری، مهدی شیری، محمد انصاری، سعید واسعی، محمد حسین مرادمند، علی کریمی، محمد محبی و پیمان رنجبری.
 

 
ترکیب تیم امید ایران:
معراج اسماعیلی ( 46- نیما میرزا زاد)، علیرضا آرتا(محمد آقاجانپور -34)، عارف غلامی، طاها شریعتی، مسلمی پور، اسماعیل بابایی، مهدى مهدیخانی( رضا کرمی -34)، سید محمد خرم حسینی ( 70  –رضا جعفری) ، مهدی قائدی، امیر روستایی ( سید حسین حسینی – 36) و محمد رضا آزادی ( 50- رضا شکاری ).
  
شرح گل :
تیم ملی ایران 1- تیم  امید 0( 11- مهراداد محمدی): یک و دو پشت محوطه جریمه و در نهایت ضربه دقیق مهرداد محمدی  یه کم جلوتر از خط طولی محوطه به کنج دروازه امید  نشست تا تیم ملی یک یبر صفر از حریفش پیش بیفتد.
 
 تیم ملی ایران 1 – تیم امید 1  (66 - ابولفضل رزاق پور):  یک حمله کم خطر از تیم امید توپی را نصیب محبی مدافع تیم ملی  کرد و او سعی کرد مهاجم را کنترل کند تا گوهری خروج کند و توپ را دریافت کند اما گوهری به موقع خروج نکرد  و رزاق پور از همین تعلل استفاده کرد و به سمت توپ هجوم آورد و با  ضربه ای دروازه تیم ملی ایران را باز کرد. در کل می توان گفت تعلل گوهری وعدم هماهنگی با محبی باعث شد تا این گل به ثمر برساند.