به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۱۸۲۸۱

تا دير نشده جلوي اين مداح بددهن را بگيريد

گروه سياسي- رسانه‌ها: سايت انصاف نيوز نوشت: حاج[!] منصور ارضی، مداح مشهور و بددهن حامی احمدی‌نژاد، روز سه‌شنبه در دعای عرفه که در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شد با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ی مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا گفت: خدایا همین الساعه خبر مرگ هاشمی رو برسون!
تا دير نشده جلوي اين مداح بددهن را بگيريد
سخنان تحریک آمیز این مداح سیاسی، «آمین، آمین» گفتن بخشی از حاضران را در پی داشت؛ حاضرانی که در میان آنها افرادی از جنس سعید عسگر، ترور کننده‌ی سعید حجاریان وجود دارند و با تحریکاتی مانند این، باید نگران رفتارهای سرخود احتمالی علیه کسانی بود که منصور ارضی خواهان خبر مرگ آنها می‌شود. ارضی همچنین گفته است: این فرد (هاشمی) اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می‌کند و عده‌ای از اطرافیان پول پرست و بی غیرتش از او حمایت می‌کنند.

چند روز پیش نیز در گزارشی با عنوان «افسران شعار مرگ بر هاشمی سر دادند» هشدار داديم که مبادا شبکه‌ی اجتماعی «افسران جنگ نرم»، به یک «دخمه»‌ی دیگری تبدیل شود که تحریک کننده سعید عسگر شد؛ در این سایت شعار «مرگ بر هاشمی» و عبارات رکیکی منتشر شده بود که می‌تواند بستر تولید کینه و نفرت و به جوش آمدن احساسات جوانانی باشد برای خشونت ورزی.

منصور ارضی و سعید حدادیان - دیگر مداح مشهور - در دولت قبلی هم که در ابتدا از مدافعان سرسخت احمدی‌نژاد بودند، در یک چرخش عجیب به انتقاد از بخشی از دولت پرداختند و معاون احمدی‌نژاد را تهدید به قتل کردند؛ حتی منصور ارضی در ماه رمضان گفته بود اگر کسی پیدا شود که اسفندیار رحیم مشائی را به قتل برساند حاضر است دیه‌ی وی را بدهد اما سرنوشت دادگاه این دو مداح تا اینجا فقط به 50 هزار تومان جریمه نقدی ختم شده است.

برخی اظهارات این دو در سالهای اخیر باعث شده بود که در برخی مراسم های عزاداری بیت رهبری یا از آنها دعوت نشد و یا تریبون به آنها داده نشد از جمله ابتدای امسال؛ اما به نظر می‌رسد این اقدام نمی تواند از تحریک احساسات جوانانی ممانعت کند که می‌تواند نتیجه ی خسارت بار داشته باشد.