به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۱۸۲۸۱۲

رفیعی و مصلح خط خوردند، قرارداد با یک گلر

گروه ورزشی: سروش رفیعی و شایان مصلح با نظر گابریل کالدرون از لیست پرسپولیس خارج شدند و همزمان، امیرحسین بیات دروازه بان تیم های پایه پیکان به قرمزپوشان پیوست.
امیرحسین بیات دروازه‌بان تیم‌های پایه پیکان به پرسپولیس پیوست
امیرحسین بیات دروازه‌بان تیم‌های پایه پیکان به پرسپولیس پیوست
به گزارش ورزش سه، هافبک شماره ۷ تیم پرسپولیس به همراه مدافع چپ این تیم با نظر گابریل کالدرون از جمع پرسپولیسی ها کنار گذاشته شدند. این خبر در حالی اعلام شد که سروش رفیعی و شایان مصلح در تمرین ریکاوری صبح امروز حضور داشتند و به نظر می رسد خبر رسمی پس از تمرین به آن ها اعلام شده است. کالدرون تمرین عصر را تعطیل کرد تا بازیکنان در شهر به تفریح بپردازند و البته خبر جدایی سروش و مصلح نیز رسمی اعلام شود.  در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون لیست مازاد قرمزها مطرح بود. باتوجه به جذب امیری و کنعانی زادگان باید 2 بازیکن از لیست خارج می شدند اما باتوجه به این که پرسپولیس هافبک بازیساز ندارد و پیش تر با شایان مصلح نیز تمدید شده بود، انتظار نمی رفت که این دو از لیست بیرون بروند.
 
اما به هر حال شماره 7 و 69 پرسپولیس مدنظر سرمربی آرژانتینی نیستند و باید به فکر تیمی جدید باشند. در پست دفاع چپ باتوجه به حضور نادری و انصاری پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت اما در پست پلی میکر، حالا جذب بشار رسن ضروری تر از هر زمان دیگری است. حالا در صورتی که یک مهاجم خارجی هم جذب شود، پرسپولیس باید با یک بازیکن بزرگسال دیگر نیز خداحافظی کند. موضوعی که باتوجه به تاکید کالدرون روی مهاجم خارجی به نوعی قطعی به نظر می رسد.  سروش در نیم فصل گذشته عملکرد پرنوسانی داشت و مصدومیت او از ناحیه مچ نیز مزید بر علت شد تا آمادگی خود را پیدا نکند. باید دید آیا او فصل بعد را در ایران خواهد بود یا نه و اگر در ایران باشد، آیا به تیمی مدعی می پیوندد یا خیر.
  • پرسپولیس گلر جدید خرید
امیرحسین بیات دروازه بان تیم های پایه پیکان به پرسپولیس پیوست.  دروازه بان سابق تیم های امید پیکان، صنعت نفت و بادران که ۲۱ ساله است و در لیست امید جای می‌گیرد، امروز پس از مذاکره با ایرج عرب به پرسپولیس پیوست. این دروازه بان جوان در کنار ابوالفضل درویش وند گلر سوم و چهارم پرسپولیس خواهند بود و باید در تمرینات چه خواهند کرد.  او دو سال می‌تواند در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گیرد. قرارداد او با پرسپولیس سه ساله خواهد بود.