به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۱۸۲۸۱۸

قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه

گروه اقتصادی: قیمت دلار در حالی امروز در بانک و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی کاهش یافت و به زیر ۱۲ هزار تومان رسید که قیمت‌ طلا، سکه و ارز هم مثل روز گذشته روند کاهشی طی کرد.
قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه، ساعت ۱۶:۱۵) سه میلیون و ۹۷۰ هزار تومان یعنی با کاهش ۳۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته فروخته شد.سکه طرح قدیم نیز امروز سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) قیمت دارد.اما نیم‌سکه ۱۸۰ هزار تومان ارزان شده و دو میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم ۱۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.هر قطعه سکه یک گرمی با ۲۰ هزار تومان کاهش ۹۳۰ هزار تومان معامله می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۳۸۹ هزار و ۴۴۴ تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته ارزان شده است. این در حالی است که در بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا افزایشی بوده و ۱۴۱۴ دلار است.

دلار به کانال ۱۱,۰۰۰ تومان برگشت
بانک‌ها هم امروز قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۱ تومان بود، امروز ۱۱ هزار و ۷۵۱ تومان خریداری شد.شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۲۳۱ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز حدود ۴۰۰ تومان کاهش داشته است. هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۷۰۵ تومان خریداری می‌شود.قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۸۹۷ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد.اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۴۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان است. این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش یافته است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: قیمت سکه و دلار