به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۸۲۸۸۷

پسر بعد از مصرف مواد، پدرش را با چاقو کشت

گروه حوادث: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر جوانی که پدرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
پسر بعد از مصرف مواد، پدرش را با چاقو کشت
سرهنگ کارآگاه علی گودرزی در خصوص این خبر اظهار کرد: ساعت 11:40 صبح شانزدهم تیرماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و از کشته شدن پدر 60 ساله اش توسط فرد یا افراد ناشناس خبر داد.وی بیان داشت: با اعلام خبر اولیه، ماموران کلانتری 148 انقلاب پس حضور در صحنه جنایت با جسد مرد 60 ساله روبرو شدند که با ضربات جسم تیز از ناحیه پا و سینه مصدوم و به قتل رسیده بود، بلافاصله موضوع به کارآگاهان اداره دهم ( ویژه قتل) و تیم بررسی صحنه جرم و بازپرس کشیک قتل دادسرای ناحیه 27 تهران اعلام شد.این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور کارآگاهان در صحنه جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی که با پلیس 110 تماس گرفته است پسر مقتول به نام صابر 33 ساله است، صابر در تحقیقات پلیسی به کارآگاهان در خصوص وقوع قتل اظهار داشت: من شب در اتاق خودم بودم و با هدستی که به گوش داشتم در حال گوش دادن به موزیک بودم. صبح از اتاقم بیرون آمدم و ناگهان با جسد خون آلود پدرم مواجه شدم و اطلاعی از قتل ندارم.

این مرد جوان در ادامه اظهار داشت: من به اتفاق پدر و مادرم زندگی می کنم و شب قبل حادثه مادرم به منزل خواهرم رفته بود.سرهنگ گودرزی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات پسر مقتول، در بازرسی از منزل وی البسه شسته شده اش را از حمام کشف کردند که با جمع بندی اطلاعات به دست آمده پسر مقتول را به عنوان «مظنون به قتل» دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی منکر هرگونه قتل پدرش بود، گفت: با انجام تحقیقات از خانواده مقتول به دست آمد که صابر حدود 4 سال است از کشور امریکا به ایران بازگشته و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد. در طول این مدت اکثر اوقات بیکار بوده و پدرش که فرد بازنشسته ای است دائم با وی بر سر بیکار بودنش درگیر بود. و چون صابر اعتیاد به مصرف مواد مخدر داشت،پدرش از این موضوع خیلی ناراحت بود.معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: صابر در نهایت در تاریخ بیست ودوم تیرماه امسال لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش اعتراف کرد.

قاتل در ادامه تحقیقات به کارآگاهان، گفت: من با پدرم همیشه بر سر بیکار بودنم در حال مشاجره بودیم و او مرا دائم تهدید می کرد و مورد ضرب و شتم قرار می داد تا اینکه تصمیم به کشتنش گرفتم. روز حادثه وقتی مادرم به منزل خواهرم رفت. من و پدرم در خانه تنها شدیم، فرصت را مناسب دیدم رفتم آشپزخانه و سه چاقو برداشتم و وقتی پدرم از حمام بیرون آمد من هم از پشت به وی حمله کردم و با زدن ضربات متعدد چاقو از ناحیه پا وی را مصدوم کردم.وقتی به زمین افتاد با چاقوی که داشتم ضرباتی به سینه و گردن وی زدم از ترس اینکه بلند نشود فقط داشتم به او ضربات چاقو میزدم نمی دانم چه تعداد ضربه به او زدم فقط گفتم او باید بیمرد که کشتمش و وقتی فهمیدم که دیگر زنده نیست البسه خونی اش را در آوردم و رفتم در حمام شستم و طی تماس با پلیس از کشته شدن پدرم توسط افراد ناشناس اطلاع دادم.سرهنگ گودرزی گفت: با اعتراف صریح متهم به قتل پدرش، قاتل با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.
مرجع : مهر
برچسب ها: قتل