به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۱۸۲۸۹۷

چرا علیزاده‌طباطبایی از وکالت نجفی عزل شد؟

گروه جامعه: امروز قبل از آغاز دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمدعلی نجفی، بنا به دلایل نامشخص و اعلام نشده‌ای، سیدمحمود علیزاده طباطبایی یکی از سه وکیل نجفی عزل شد.
چرا علیزاده‌طباطبایی از وکالت نجفی عزل شد؟
به گزارش ایسنا، علیرضا ببری داماد محمدعلی نجفی پیش از آغاز دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمدعلی نجفی از عزل  سیدمحمود علیزاده طباطبایی یکی از سه وکیل نجفی خبر  داد. وی افزود: به دلیل رابطه دوستانه‌ای که میان اقای نجفی و طباطبایی وجود داشت از وی درخواست کردیم استعفا دهد ولی ایشان استعفا نداد بنابراین تصمیم گرفتیم وی را عزل کنیم. محمود علیزاده این خبر را تأیید کرد و به خبرنگار شرق گفت: آقای نجفی از من خواستند کناره‌گیری کنم اما من قبول نکردم و دلیلم را هم به ایشان توضیح دادم و شخصا از آقای نجفی خواستم که من را عزل کنند. اگر نجفی دوست داشت می‌تواند دلیلش را توضیح دهد. اما این توافق بین ما بود و من به آقای نجفی قول داده‌ام صحبتی نکنم. امیدوارم پرونده پایانی خوش داشته باشد.

در همین حال، مهدی خزعلی در متنی در كانال تلگرامی‌اش نوشت: فشارها کار خود را کرد و نجفی مجبور شد وکیل خود (دکتر علیزاده طباطبایی) را عزل کند! در جلسه نخست فقط کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد و فرصتی برای دفاع به متهم و وکلای مدافع داده نشد. از چه چیزی هراس دارند، علیزاده طباطبایی چه می‌‌خواست بگوید که ساعاتی قبل از جلسه دوم رسیدگی عزل می‌شود؟ امیدوارم دکتر نجفی و وکلای مدافع، حقایق را بیان کنند! هر چند می‌دانم که نجفی دست از جان شسته و از حاشیه بیزار است ....