به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۱۸۲۹۰۷

دانلود قسمت 11 سریال هیولا

دانلود قسمت 11 سریال هیولا
گروه فرهنگ و هنر: برای دانلود سریال هیولا و دانلود سریال سالهای دور از خانه می‌توانید از طریق لینکهای قرار داده شده اقدام فرمایید.
 
داستان سریال هیولا
 داستان سریال هیولا مربوط به زوجی میباشد که کاملا زندگی سالم و بدون دغده‌ای دارند ،ولی با ورود یک شخص خاص به زندگی این زوج کاملا رویه عوض میشود و آن‌ها راه خلاف را در پیش میگیرند و در این مسیر ادامه میدهند، احتمالا شاهد یک سریال به سبک مرد هزار چهره خواهیم بود که داستان مردی ایست که به طور اتفاقی به جای کس دیگه‌ای شناخته میشود و آن روند را به طور دیوانه واری ادامه میدهد ،ولی تفاوت‌ها بین این دو سریال احتمالا بسیار زیاد است ولی تم سریال‌های طنز امیخته به جنایی سریال های مدیری انتظار نمیرود از آن سبک کلاسیک خود خارج شود، و احتمالا همان رویه را دنبال خواهد کرد.
 
بازیگران سریال هیولا
 سریال هیولا با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد،محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری ومحسن قاضی مرادی همراه است.
 
قسمت جدید این سریال محبوب روز دوشنبه « 24 تیر 1398 » منتشر می‌شود و شما می‌توانید روز یکشنبه 23 تیرماه این قسمت را از لینکی که در پایین قرار می‌گیرد پیش‌خرید کنید، و رمز فایل دانلود شده را روز بعد از طریق ایمیل یا با مراجعه به سایت Upera.Shop دریافت نمایید
دانلود قسمت جدید سریال هیولا
 
برای دانلود قسمت 11 هیولا که آخرین قسمت این مجموعه است می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.