به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۸۳۰۶۹

حمید بقایی در زندان سکته مغزی کرده است

گروه سیاسی: وکیل مدافع بقایی گفت: هفته پیش به موکلم مرخصی دادند و پیگیری کردیم و دیدیم که ایشان سکته مغزی کرده‌ است.
حمید بقایی در زندان سکته مغزی کرده است
مهران عبدالله‌پور؛ وکیل مدافع بقایی در رابطه با اخبار منتشر شده درباره سکته مغزی بقایی در زندان گفت: بله، با پیگیری‌هایی مشخص شد که کردیم تقریبا ۲۰ روز قبل در زندان دچار این عارضه شده بودند. وکیل مدافع بقایی گفت: تا تصویب شود که ایشان به مرخصی بیایند ۱۵ روز طول کشید. هفته پیش مرخصی دادند و پیگیری کردیم و دیدیم که ایشان سکته کرده‌اند. عبدالله‌پور در پاسخ به این سوال که الان وضعیت آقای بقایی چگونه است؟، گفت: الان مشغول درمان هستند و باید معالجه شوند.
وی در پاسخ به این سوال که مدت معالجه بقایی چقدر زمان می‌برد و آیا بعد از معالجه باید به زندان برگردد؟، گفت: الان که ایشان وضعیت پزشکی‌شان این گونه است باید ببینیم معالجه‌شان چه شود. چراکه فقط بحث سکته مغزی نیست بلکه به‌خاطر عوارض دیگری هم این لخته خون ایجاد شده است. بنا به نظر پزشکان به‌خاطر کمبود مواد ضروری بدن ازجمله ویتامین و پروتئین چنین اتفاقی افتاده است.

این در حالیست كه اصغر جهانگیر؛ رئیس سازمان زندان‌ها گفت که طبق بررسی‌های صورت گرفته، نامبرده از روز شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد و امروز مرخصی وی تمام می‌شود. رئیس سازمان‌ زندان‌ها افزود: بقایی باید خود را فردا (یکشنبه) 30 تیر به زندان معرفی کند و اگر هم در خارج از زندان برای وی اتفاقی افتاده باشد ما اطلاعی نداریم. جهانگیر اضافه کرد: اگر نامبرده در موعد مقرر خود را به زندان معرفی نکند، علت را پیگیری می‌کنیم.