به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۸۳۱۶۶

راهنمای سفر با تور‌های رمانتیک و لوکس تابستانی

راهنمای سفر با تور‌های رمانتیک و لوکس تابستانی
گروه گردشگری: روز‌های طولانی تابستان را از دست ندهید و برای سفر به شهر‌های زیبا و مقاصد گردشگری لوکس برنامه ریزی کنید، آژانس مقتدر سیر تور‌های گردشگری را با کیفیت بالایی برنامه‌ریزی می‌کند. تابستان مخصوص سفر‌های رمانتیک ساحلی است و بهترین فرصت برای خوش گذرانی در دریا، در اینجا سه مقصد زیبا را با هتل‌های چهار و پنج ستاره مجهز پیشنهاد می‌کنیم.
 
تجربه شبهای رمانتیک در پاتایا با تور تایلند
در سفر با تور تایلند انتخاب های فراوانی برای نحوه سفر دارید. در این کشور زیبا و گردشگری امکانات فراوانی برای گردشگران از سراسر دنیا وجود دارد. آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی‌های متنوعی را برای سفر‌های تابستانی تایلند دارد.
تور‌های تابستانه به مقصد بانکوک با پرواز های ماهان به صورت چند مقصدی و تک مقصدی برنامه ریزی ‌شده‌اند که با ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری شما را به سفری به یادماندنی می برند.
 بانکوک، پر‌هیاهوترین شهر تایلند تایلند و شب زنده دارد است حتی بازار‌های ۲۴ ساعته دارد که اخر شب و یا صبح زود می‌توانید از خنکی هوا استفاده کنید و برای خرید به آنجا بروید. از جمله جذابیت‌ بازار‌های تایلندی دکه های غذا فروشی است که عطر و بوی ادویه های مختلف وغذاهای خوشمزه تمام بازار می‌پیچد، تایلند به غذاهای خیابانی معروف است، در خیابان‌های شلوغ بانکوک انواع غذاهای تایلندی را امتحان کنید.

به غیر از بانکوک می‌توانید در هر یک از مقاصد پر‌طرفدار و زیبای این کشور همچون پاتایا، ساموئی و پوکت نیز اقامت کنید این شهر های ساحلی مخصوص لذت بردن از هتل‌ها و گرفتن آرامش در ساحل‌های زیباست.
پوکت بهشت غواصان و عاشقان طبیعت است در آبهای دریای آندمان غواصی کنید و روی ماسه‌های سفید آفتاب بگیرید.
تور‌های گشت دریایی نیز برای گذراندن اوقاتی رومانتیک و جذاب در تایلند بسیار مناسب هستند.
در تایلند همه چیز ارزان است از غذا گرفته تا هتل‌های لوکس در سفر هتل چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید این هتل‌ها با استخر های زیبا و خدمات ماساژ تایلندی هستند و با صبحانه رایگان برای گردشگران رزرو می‌شوند.  
برای خوش گذرانی در سواحل پاتایا و تجربه هیجان در پارک آبی تایلند با کارشناسان مقتدر سیر تماس بگیرید.

شنا درمیان جنگل و دریا با تور بالی
با رزرو تور بالی وارد کشوری زیبا و شگفت انگیز می‌شوید، شاید حتی حس کنید که خواب می‌بینید، هتل ‌هایی که با طراحی زیبا در دل طبیعت جوری همخوان شده که تجربه‌ای ناب از هتل‌ماندی در دل طبیعت را تجربه می‌کنید.
سفر به بالی حدود ۶ و ۷ شب است و گردشگران با پرواز ماهان سفر می‌کنند. تور ترکیبی مالزی و بالی نیز توسط آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی شده تا گردشگران در یک سفر فرصت دیدن و خرید در کوالالامپور و استراحت در بالی را با هم داشته باشند.
در سواحل زیبای بالی انواع تفریحات آبی را می‌توانید تجربه کنبد و از فری برد گرفته تا غواصی و موج سواری همه جور هیجان آبی را در اینجا دارید.

غذاهای اندونزیایی با بهترین مواد اولیه برای شما طبخ می‌شوند و تجربه‌ای لذیذ از این غذاها خواهید داشت البته رستوران‌ها و غذاهای بین‌المللی نیز فرواوان است.
جاذبه های گردشگری بالی به طبیعت زیبا و ساحل زلالش ختم نمی شود اینجا معابدی شگفت انگیز دارد که شما را مدهوش می‌سازد، مثلا معبد تانا لوت در در موقعیتی جذاب در میان دریا قرار دارد و در ساعتی که جز و مد دریا اجازه دهد قابل دست رسی است. معبد اولوواتو در بالای تپه‌های بالی نیز یکی دیگر از مکانهای خاص است. مزارع پلکانی برنج بالی نیز بسیار معروف است با دیدن آن هیچگاه منظره زیباییش فراموش نمی‌شود.
آژانس مقتدر سیر مجری اصلی سفر‌های بالی است و برای گردشگران نیز اقدام به اخذ ویزای بالی می‌کند درنگ نکنید و برای تجربه‌ای ناب با آژانس تماس بگیرید.

هیجان و شادی در پارک آتلانتیس با تور دبی
برای تجربه هیجان فقط کافی است برای ویزای دبی در آژانس مقتدر سیر اقدام  کنید و به دبی سفر کنید. رزرو هتل این روز‌ها بسیار ارزان شده، هتل‌ها تا ۵۰ درصد نرخ عادی را تخفیف دارند. دی میان هتل‌های پنج ستاره دبی که یکی از یکی بهتر هستند و در جایی شاید سلیقه شخصی افراد است که به هتلی برتری میدهد برای سفر تابستانه هتل اتلانتیس را پیشنهاد می‌کنیم این هتل با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شود. در لیست تور های لوکس دبی نام این هتل در کنال هتل زبیل سرای و هتل جمیرا خود نمایی می‌کند. هتل آتلانتیس دبی در مجمع‌الجزایر نخل قرار گرفته که پارک ابی زیبا و مجهز ان به اندازه پارک وایلد وادی وسوسه کننده است.
در این روزهای پیش روی مرداد ماه تور‌های دبی را از حدود ۲ شب تا یک هفته می توانید رزور کنید و با هواپیمایی‌های ایران ایر و ماهان به این شهر مدرن و زیبای عربی برسید.

نرخ اعلام شده در پکیج‌های مسافرتی تور دبی شامل خدمات اخذ ویزا، پرواز، هتل به همراه ترانسفر رفت برگشت فرود‌گاهی می‌شود. می‌بینید که سفری بسیار مقرون به صرفه با طول پروازی کوتاه است.
اکثر برند‌های معروف خوب پوشاک در دبی مال و امارات مال شعبه دارند و معمولا این روز‌ها برای جذب بیشتر مسافران تخفیف‌های خوبی را شامل می‌شوند برای خرید سوغاتی و خرید‌های شخصی فرصت خوبی است. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید چند روزی با تور دبی به سفر بروید.
منبع : ویرلن