کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش ارگ از ایرانیان کیبورد

30 تير 1398 ساعت 11:42

گروه فرهنگ و هنز: آموزش ارگ و کیبورد می تواند یکی از بهترین آموزش های موسیقی برای هر فردی علی الخصوص کودکان باشد زیرا در سنین بسیار مناسبی برای یادگیری قرار دارند و می توانند به سادگی هر چیزی را در کسری از ثانیه فرا بگیرند.
موسیقی و آموزش ارگ مراحل خاص خودش را دارد که برای بهتر شناختن آن باید از پایه و نت های موسیقی شروع کرد پس با ما همراه باشید.


 آموزش ارگ می تواند یکی از بهترین آموزش های موسیقی برای هر فردی علی الخصوص کودکان باشد زیرا در سنین بسیار مناسبی برای یادگیری قرار دارند و می توانند به سادگی هر چیزی را در کسری از ثانیه فرا بگیرند‌.
آموزش ارگ یا کیبورد مراحل خاص خودش را دارد که برای بهتر شناختن آن باید از پایه شروع  کرده و در درجه اول نت موسیقی را فرا گرفت. پس با ما همراه باشید...
 
نت های موسیقی
 نت های موسیقی از ۷ قسمت ساخته شده اند که تمامی عناصر موسیقی و تمامی ساز ها از آنها تبعیت می کنند و هر نت مفهوم و پیشینه ی خود را دارد و با صدایش مفهوم خود را بیان می کند.
نت های موسیقی به ترتیب به این صورت هستند:
دو C
ر   D
می E
فا   F
سل G
لا    A
سی B
تمامی نت ها صدای مخصوص به خودشان را دارند و در همه نوع سازی نیز یافت می شوند تنها با این تفاوت که جنس صدا فرق می کند اما نوع آن در همه جا یکی است.
 
آموزش ارگ
 برای اینکه بتوانیم هر سازی را به خوبی و به طور حرفه ای یاد بگیریم حتما باید به کلاس های آموزشی برویم و با تعلیم از یک استاد خبره و کار درست آن را فرا بگیریم.
اما قبل از اینکه  پیش استاد برویم بهتر است که نکاتی را در ابتدا یاد بگیریم تا بتوانیم از همان جلسه ی اول آموزش ارگ را به صورت حرفه ای شروع کنیم.
بعد از اینکه نت ها را یاد گرفتیم در آموزش ارگ باید مکان آنها را در کیبورد پیدا کنیم زیرا همه چیز از این جا شروع می شود.
در عکس زیر در قسمت وسطی جای تمامی نت ها با حروف انگلیسی مشخص شده که شما با فرا گرفتن و حفظ کردن این نقاط می توانید از سطح مبتدی خارج شوید.
 
اگر شما وقتی برای رفتن به کلاس های حضوری رو ندارید و نمی تونید هزینه های سنگین کلاس ها رو پرداخت کنید، اصلا نگران نباشید راه حل مشکل شما اینجاست:
شما می توانید به راحتی آموزش ارگ و کیبورد رو از سایت ما و کاملا آنلاین فرا بگیرید و اصلا نگران هزینه های سرسام آور کلاس نباشید زیرا ما مناسب ترین قیمت را در نظر گرفته ایم که حتی  به اندازه ی یک چهارم کلاس های حضوری هم نمیشود.
شما می توانید با آموزش های کامل و آنلاین سایت ایرانیان کیبورد به راحتی و در کمترین زمان به یک نوازنده ی ارگ حرفه ای تبدیل شوید.
 
شما در این راه تنها کافیست به خود ایمان داشته باشید و با اعتماد به نفسی بالا و علاقه ای سرشار به راه خود ادامه دهید.
 
ایرانیان کیبورد با فراهم کردن بستری بسیار مناسب و با بهره گیری از بهترین اساتید ارگ و کیبورد شما را در آموزش ارگ و کیبورد یاری می کند و باعث می شود با هزینه و وقتی بسیار کمتر و با کیفیتی بسیار بیشتر آموزش ارگ و کیبورد را فرا بگیرید.


کد مطلب: 183169

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/183169/آموزش-ارگ-ایرانیان-کیبورد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir