به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۸۳۲۱
از کاه کوهی می‌سازند و انصاف را رعایت نمی‌کنند

رهبر: بازندگان انتخابات به دنبال انتقام هستند

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر، امام جمعه موقت شهر اصفهان در گفتگو با شبکه ایران با اشاره به تفاوت انتقاد با تخریب اظهار داشت: کسانی که به جای انتقاد سازنده به تخریب روی می آورند به دنبال تعصبات خطی و جناحی هستند.
رهبر: بازندگان انتخابات به دنبال انتقام هستند
نماینده سابق اصفهان در مجلس افزود: متاسفانه استیلای نگاه افراط و تفریطی باعث جناح گرایی و خط بازی در جامعه می‌شود. همیشه در حوادث سیاسی انتقاداتی مطرح است. حتی رهبر معظم انقلاب راهنمایی‌های عالمانه‌ای از موضع رهبری جامعه مطرح کردند. اما اینکه عده‌ای موضوعی را که اصلا ارزش بها دادن ندارد، بزرگ می‌کنند و از کاه کوهی می‌سازند و متاسفانه در اظهار نظرات خود انصاف را رعایت نمی‌کنند، برخلاف مشی رهبری و امام عمل می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد:‌ عده ای از جریانات افراطی که در انتخابات شکست خورده اند، با سیاه نمایی سعی دارند اهداف خود را به پیش ببرند. در حالی که در کشورهایی که ما آنان را به عنوان استکبار جهانی می شناسیم وقتی دولتی در انتخابات قدرت را به دست می‌آورد سایر احزاب و رقبا تلاش می کنند تا دولت بتواند به اهداف خودش دست پیدا کند زیرا دولت و حکومت متعلق به ملت است اما متاسفانه گروه هایی که فاقد رشد سیاسی هستند و نمی‌توانند تمام جوانب مسئله را بررسی کنند به نظام و انتظارات و احساسات ملت کم لطفی می‌کنند.

محمد تقی رهبر همچنین افزود: گروه های افراطی از سعه صدر و واقع نگری سیاسی دور هستند. واقع نگری سیاسی این است که اگر جایی انتقادی را مشاهده می کنند دلسوزانه انتقاد خود را مطرح کنند نه اینکه به تخریب و کوبیدن رقیب خود بپردازند. حجت الاسلام رهبر افزود: با حماسه سیاسی که مردم در انتخابات ریاست جمهوری آفریدند، طرح این قبیل مسائل موجب دلسردی خواهد شد. مردم نشاط نیاز دارند تا کارها جلو برود ولی متاسفانه عده ای به دنبال این هستند با سنگ اندازی در جامعه جنگ روانی ایجاد کنند.

محمد تقی رهبر در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در کرمانشاه در حین سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افتاد افزود: این اقدامات بسیار ناپسند است آن هم در مجلسی که به یابود شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد. اگر به فرض افرادی انتقاد و ایرادای هم دارند باید به شکل کاملا منطقی بیان کنند نه اینکه با سر دادن شعارها مراسم را به هم بریزند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در حین سخنرانی رئیس مجلس در حرم حضرت معصومه (س) افتاد، اظهار داشت:‌ اگر این قبیل اقدامات زشت و ناپسند بخواهد در جامعه باب شود آن وقت همه اصول و مبانی نظام زیر سول می‌رود. این قبیل اقدامات به نفع نظام نیست و رهبر معظم انقلاب هم این قبیل اقدامات را نمی پسندند. کسانی که دست به این اقدامات می‌زنند یا دوست نادان هستند یا دشمن دانا.

محمد تقی رهبر در پایان خاطر نشان کرد: گروه هایی که در انتخابات شکست خوردند با طرح اختلافات و اقدامات افراطی قصد دارند به اهداف خطی و جناحی خود دست پیدا کنند. اما این افراد و گروه ها باید بدانند که این قبیل اقدامات در جامعه نتیجه معکوس دارد. این اقدامات بیش از آنکه دیگران را در نزد ملت خار و ذلیل کند خودشان را خوار و ذلیل می‌کند.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۴:۴۹
لعنت بر افراطی (148493)
علي ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۴:۵۰
ما هشت سال مورد ظلم افراطي هايي از جنس احمدي نژاد قرار گرفتيم،ديگه نبايد بهشون فرصت زورگويي داد،فقط حق دارن که مثل بقيه نظرشونو بدن،مخالف،باشن،زنده باد مخالف من. (148494)
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۵:۳۷
راست میگه
یه سری عزل و نصب ها دلیلهای فقط سیاسی داره و ما به خاطر وضع اقتصادی به روحانی رای دادیم ولی وضع بدتر هم شده
الان 100 روز تقریبا داره تموم میشه آقای روحانی گفت بازار رونق میگیره ولی به خدا من برج 6 و 7 رو از جیب کار کردم
آقای روحانی رونق اقتصاد چی شد . ول کن این سیاس بازی ها رو
تازه الان میگه بعد از 100 روز قراره گزارش از چیزی که تحویل گرفتم بدم
گزارش واسه زن و بچه ام نون نمیشه
دوما تا نهایتا 1 سال میتونی بندازی تقصیر دولت قبل
شما که نمیدونستی وضع چطوریه چرا اصلا اونطوری شعار میدادی و سر و دست میشکوندی واسه قدرت ؟؟؟؟
شعارهات 90 درصد اقتصادی بود (148505)
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۵:۴۰
خودت هم زمان احمدي نژاد از كاه قله مي ساختي (148508)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۶:۴۶
خوارج راحت بخوابید افراطیها بیدارند بر شدت خوارج شان افزوده اند (148536)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۸:۲۹
درود بر انسان هاییکه حقیقت را میگویند اگر انهاییکه شکست خوردند مسلمان هستند باید دست به دست هم دهند ومملکت را از فرو پاشی اقتصادی نجات دهند نه اینکه مانع شوند مردم خوب را ازبد تشخیص میدهند و نیاز به قیم ندارند (148578)
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۸:۴۴
افراطی جماعت همه جا هست . ولی تو ایران قدرت زیادی پیدا کردن که باید از قدرت شون دولت کم کنه (148588)
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۱۹:۱۰
بذارید تاریخ قضاوت کنه....... (148604)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۲۰:۴۵
ما چکار باید کنیم تا این افراطیون از خر شیطون بیان پایین بخدا دیگه خسته شدیم . دوگروه هستن تو دنیا که نمیخوان ما جوونای ایران راحت زندگیشونو کنن 1- اسرایئل غاصب و 2- افراطیون داخلی (148638)
حسین ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۲۱:۰۹
ولی تو کرمانشاه خوب حالشون گرفته شد (148649)
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۲۳:۳۶
این که گفتی درست ولی شما ها هم یه ذره تند نمی روید ؟ همتون میگم از خانم اشراقی بگیر تا هاشمی و روحانی و خاتمی و مابقی. این تند رفتنتون باعث میشه خیلی از همفکرانتون که ضعیفند غرق شوند میگی نه ؟ بشمار ... ضمنا کسانی که میخوان منفی بزنند چند ثانیه فکر کنند (148677)