به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۱۸۳۲۴۷

زن قاتل از چوبه دار نجات یافت

گروه حوادث: زن جوان که 9 سال پیش با همدستی برادر و نامزدش مرد ثروتمندی را در جریان سرقت از خانه‌اش به قتل رسانده بود پس از محاکمه به اتهام مباشرت در قتل به قصاص محکوم شد.
زن قاتل از چوبه دار نجات یافت
این زن در حالی که یک قدم با قصاص فاصله داشت توانست با جلب رضایت اولیای دم از مرگ نجات یابد اما صبح دیروز از نظر جنبه عمومی جرم و اعمال ماده 612 قانون مجازات اسلامی در شعبه دوم دادگاه کیفری محاکمه شد.به گزارش خبرنگار حوادث«ایران» و براساس اوراق پرونده ششم اسفند سال 89 مأموران کلانتری 110شهدا در جریان سرقت مرگباری از یک خانه قرار گرفتند.نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد صاحبخانه که مردی ثروتمند بود از سوی یک زن و دو مرد به قتل رسیده است. زن جوان که عامل اصلی قتل بود، پس از محاکمه به اتهام مباشرت در قتل به قصاص محکوم شد و دو همدست دیگر زن که یکی از آنها برادر متهم اصلی ودیگری هم نامزدش بود به اتهام معاونت در قتل به حبس محکوم شدند.

زن جوان که 9 سال در برزخ مرگ و زندگی پشت میله‌های زندان در انتظار چوبه دار بود درست زمانی که یک قدم با مرگ فاصله داشت توانست با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یابد. این متهم صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محسن زالی وبا حضور قاضی دلداری مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد تا از نظر جنبه عمومی جرم و اعمال ماده 612 قانون مجازات اسلامی محاکمه شود.وی با ابراز ندامت و پشیمانی از جرمی که مرتکب شده است به دادرسان دادگاه گفت: جنون اعتیاد اختیار را از من سلب کرده بود و نمی‌دانستم چه کار می‌کنم اما الان پشیمانم و امیدوارم خدا مرا ببخشد. پس از پایان اظهارات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
مرجع : ایران
برچسب ها: قتل