کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قرعه‌کشی لیگ برتر در مشهد

میزان , 31 تير 1398 ساعت 13:03

گروه ورزشی: هیات فوتبال خراسان رضوی تلاش می‌کند تا مراسم قرعه‌کشی لیگ نوزدهم، ۱۴ یا ۱۵ مرداد ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود. در گذشته بارها مراسم قرعه‌کشی لیگ به مشهد اعطا شده است.


قرعه‌کشی لیگ‌برتر فوتبال برای فصل نوزدهم به احتمال فراوان ۱۴ یا ۱۵ مردادماه به میزبانی مشهد مقدس انجام می‌شود. در ادوار گذشته لیگ، فدراسیون فوتبال با دعوت از باشگاه‌ها به مشهد، قرعه کشی مسابقات لیگ‌برتر را در جوار امام هشتم (ع) برگزار می‌کرد.ظاهرا امسال تلاش هیئت فوتبال خراسان رضوی برای دریافت میزبانی مراسم قرعه‌کشی لیگ نوزدهم در مشهد به نتایج خوبی رسیده و اگر فدراسیون و سازمان لیگ با کمبود وقت مواجه نشوند، نمایندگان باشگاه‌ها به مشهد دعوت می‌شوند تا طی مراسمی زیبا و شکیل، تیم‌های لیگ‌برتری حریفان خود را برای فصل جدید بشناسند.طبق برنامه قرار بود قرعه کشی لیگ‌ نوزدهم ۱۰ تیرماه برگزار شود تا تیم‌ها حریفان خود را یک ماه زودتر از شروع مسابقات بشناسند اما به دلیل اینکه سه شرط درخواستی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از استان ها، هیئت‌های فوتبال و باشگاه های لیگ برتری محقق نشد، قرعه کشی لیگ برتر به زمان دیگری موکول شد. سه شرط فدراسیون فوتبال برای آغاز مسابقات لیگ برتر به شرح زیر است:

۱- راه اندازی و استقرار سیستم بلیت الکترونیک به همراه نصب گیت های ورودی و شماره دار شدن صندلی‌ها
۲- تجهیز ورزشگاه به سیستم اتاق کنترل و دوربین‌های مدار بسته از مبادی ورودی تا سکوها
۳- جدا سازی و تفکیک فضاهای بیرونی تا سکوها و مسیرهای تردد تماشاگران میهمان، میزبان و عوامل اجرایی
با گذشت دوماه از دستور فدراسیون فوتبال برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها، اغلب ورزشگاه‌ها به شرایط استاندارد نزدیک شده‌اند و احتمال می‌رود تا آغاز لیگ نوزدهم، مشکل اکثر استادیوم‌ها برطرف شده باشد. با آغاز هفته نخست لیگ‌برتر اگر دو یا سه ورزشگاه مهیای برگزاری بازی نشده باشند، مسابقات آنها درشهر یا استان همجوار که صاحب ورزشگاه استاندارد است برگزار می‌شود.


کد مطلب: 183285

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/183285/قرعه-کشی-لیگ-برتر-مشهد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir