به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۱۸۳۳۱۲

تزریق ژل و چربی در کلینیک پوست و مو مارال

گروه سلامت: تزریق ژل و چربی در کلینیک پوست و مو مارال در کنار سایر فرآیند های زیبایی مانند لیپوماتیک با متدی پیشرفته و به روز انجام می شود. همانطور که می دانید صورت و ظاهر اندام های بدن با افزایش سن و گذشت زمان فقط بدتر می شوند. در نتیجه افرادی که از ظاهر خود راضی نیستند و می خواهند تغییر را بدون عمل جراحی مشاهده کنند می توانند به این مرکز تخصصی مراجعه نمایند.
 تزریق ژل و چربی در کلینیک پوست و مو مارال در کنار سایر فرآیند های زیبایی مانند لیپوماتیک با متدی پیشرفته و به روز انجام می شود. همانطور که می دانید صورت و ظاهر اندام های بدن با افزایش سن و گذشت زمان فقط بدتر می شوند. در نتیجه افرادی که از ظاهر خود راضی نیستند و می خواهند تغییر را بدون عمل جراحی مشاهده کنند می توانند به این مرکز تخصصی مراجعه نمایند.
 
تزریق ژل اسید هیالورونیک (HA)
پرکننده های تزریقی اساسا حاوی اسید هیالورونیک (HA) می باشند. این ژل صاف و بی رنگ در عمق معینی از پوست تزریق می شود. جالب است بدانید که تزریق ژل اسید هیالورونیک در حالیست که به طور طبیعی و در ایام جوانی در پوست شما یافت می شود و مسئول حفظ انعطاف پذیری و حجم می باشد. سالخوردگی می تواند موجب کاهش میزان HA شود، و این یکی از دلایلی است که فرد چروک های زیادی را مشاهده خواهد کرد. تزریق ژل فقط چند دقیقه طول می کشد و بهبودی فوری در مدت زمان اندکی حاصل می شود.
 
در طول تزریق ژل چه اتفاقی خواهد افتاد؟
در هنگام تزریق ژل، یک سرنگ پر از محصول که برای ناحیه درمان مناسب است، به آرامی به منطقه مورد نظر تزریق می شود. معمولا تزریق ژل چند منظوره انجام می شود و ظاهر پوست را به صورت منظم و صاف تر جلوه می دهد. تزریق ژل یک تکنیک برتر و شناخته شده در سطح جهان است که طرفداران زیادی دارد.

تزریق ژل به صورت

بهبودی پس از تزریق ژل
•    پس از تزریق ژل فرد حداقل ناراحتی، کبودی و تورم را تجربه می کند که به تدریج طی چند روز کاهش پیدا می کند.
•    پس از تزریق ژل از دست زدن به منطقه درمان شده و یا انجام فعالیت فیزیکی سختگیرانه برای یک یا دو روز باید اجتناب کرد و همچنین ممکن است بخواهید از حمام گرم و خوردن غذا های تند استفاده کنید که باعث افزایش تورم و کبودی می شود.
•    بهبود قابل ملاحظه معمولا بلافاصله قابل مشاهده است، با این وجود اجازه دهید تا دو هفته برای رسیدن به نتایج کامل تزریق ژل زمان سپری شود.
•    تزریق ژل مجدد می تواند هر چند ماه یک بار انجام شود تا زیبایی ناحیه حفظ شود.

تزریق چربی به صورت
تزریق چربی یک روش پزشکی است که شامل استخراج بافت چربی از بدن (بافت اتولوگ) و تزریق آن به ناحیه صورت به منظور کاهش چین و چروک صورت است. سلول های چربی که از شکم، پهلو، باسن یا ران خارج می شوند، به لایه پوست صورت و زیر چروک ها، اضافه می شوند. تزریق چربی جهت تنظیم حجم و چین و چروک های حاصل از افزایش سن، آسیب های خورشید، بیماری یا شیوه غلط زندگی انجام خواهد شد. روش تزریق چربی معمولا به غیر از صورت برای پر کردن ، گونه ها، لب‌ها، چانه، سینه و باسن استفاده می شود.
 
تزریق ژل لب

تزریق چربی و توجه به نکاتی مهم
تکنیک بکار برده شده در هنگام تزریق چربی بسیار حیاتی است. به منظور انتخاب دکتر برای تزریق چربی، باید در مورد اعتبار وی، تجربه و بررسی بیماران سابق او تحقیقات مناسبی انجام داد. هر فردی که بیش از 18 سال سن داشته باشد می تواند یک نامزد برای تزریق چربی باشد. اگر دارو هایی مصرف می کنید که توانایی بدن شما را برای پذیرش هر تزریق تحت تاثیر قرار می دهد، باید با پزشک خود مشورت کنید. توجه کنید که نتایج دائمی نبوده و باید تزریق چربی تکرار شود تا اثر مورد نظر را حفظ کند.

عوارض حاصل از تزریق چربی چیست؟
تزریق چربی از بافت بدن شما حاصل می شود، بنابراین احتمال رد شدن بسیار کمی وجود دارد. در سایر پرکننده های پوستی از مواد حیوانی یا مصنوعی برای افزایش ویژگی های حجمی و زیبایی صورت و بدن استفاده می شود. شايع ترين عوارض جانبی ممکن است درد کم، تورم، کبودی و قرمزی در محل تزريق باشد. توصیه می شود که از نور آفتاب بیش از حد اجتناب کنید. بعضی از اشتباهات در تکنیک تزریق چربی ممکن است سبب ایجاد بافت ناهموار، ویژگی های نامتقارن چهره و ... شود و همانطور که با هر نوع تزریق، خطر عفونت پوست، آبسه یا زخم وجود دارد باید احتمال بروز این عوامل را نیز مد نظر قرار داد.
 

تزریق چربی به صورت
 
آشنایی با تکنیک برتر لیپوماتیک
لیپوماتیک یک عمل بدون درد اصلاح کانتور است که به طور اساسی با لیپوساکشن تفاوت دارد و از لحاظ تکنیکی نیز بسیار پیشرفته تر است. لیپوماتیک که بسیاری از افراد به عنوان یک روش جهت از دست دادن وزن و خوش اندام تر شدن آن را در نظر می گیرند، برای از بین رفتن چاقی موضعی بدن بکار گرفته می شود. در واقع لیپوماتیک به معنی اصلاح بافت چربی و شکل دادن به زیبایی است. این فرآیند زیبایی به وسیله شکل دادن بدن بعد از حذف چربی توسط خلاء از مناطق مختلف مثل پشت، کمر، شکم، ران، زیر فک و... انجام می شود.
این عمل را می توان به تنهایی و یا در برخی موارد به علت کاهش حجم یا بزرگ شدن سینه ها و تخت کردن شکم استفاده نمود. لیپوماتیک یک روش برای درمان چاقی نیست. اگر منظم ورزش می کنید و غذا های کم کالری مصرف می کنید اما مشکلات منطقه ای چاقی را پیش رو دارید، ایده خوبی است که از لیپوماتیک استفاده نمایید.
 
آیا من یک کاندید مناسب برای لیپوماتیک هستم؟
افرادی که با چاقی موضعی روبرو هستند و از طرایق مختلف ذکر شده نمی توانند چربی های اضافی بدن را آب کنند می توانند از روش لیپوماتیک بهره مند شوند. دقت کنید که این متد هیچ ضرری برای سلامت شما به همراه ندارد و پس از آن شما یک اندام تراشیده و زیبا را مشاهده خواهید کرد. بهترین محدوده سنی نیز برای انجام این تکنیک بالای 18 سال است. افراد بهتر است ابتدا راهکار های مناسب و راحت تر کاهش چربی های موضعی را امتحان نموده و سپس به فرآیند های زیبایی روی آورند.
 
 
لیپوماتیک پهلو
 
جراحی لیپوماتیک چگونه است؟
جراحی لیپوماتیک را با انجام بی حسی موضعی که هیچ خطری برای سلامت افراد ندارد انجام می دهند. در کلینیک مارال لیپوماتیک با روشی قابل اطمینان و با تایید علمی مراکز معتبر جهانی انجام می شود. این عمل همچنین بسیاری از عوارض جانبی منفی را حذف می کند. لرزش بالا در این عمل تضمین می کند که در یک جلسه چربی بیشتری از دست رفته و درد بعد از عمل کاهش می یابد.
 در حقیقت لیپوماتیک با حذف رسوبات چربی و با استفاده از لوله و دستگاه خلاء و شکل دادن به بدن انجام خواهد شد. طی این تکنیک محلول حاوی سالین به صورت موضعی به سلول های چربی قبل از عمل تزریق می شود و میزان کبودی ها را بسیار کاهش خواهد داد.
 
پس از جراحی لیپوماتیک چه اتفاقی می افتد؟
پس از جراحی لیپوماتیک مدت اندکی طول می کشد تا تورم بدن به پایان برسد. خوشبختانه پس از این عمل بدن با کانتور جدید خود سازگار است و شما در بهترین شکل ظاهری خود خواهید بود. اگر یک برنامه خوب در زمینه کنترل وزن ندارید لیپوماتیک در های زیبای زندگی را به روی شما باز خواهد کرد. مهم این است که وزن خود را ثابت نگه دارید و شیوه زندگی خود را با فعالیت های مناسب ورزشی تغییر دهید تا بهترین نتیجه را در اختیار داشته باشید.
کلینیک پوست و مو مارال یکی از مجهزترین مراکز پزشکی در غرب تهران و متشکل از مجرب ترین پزشکان می باشد.