به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۱۸۳۴۹۳

بوستر پمپ مورد نیازتان را به پمپکده سفارش دهید

بوستر پمپ مورد نیازتان را به پمپکده سفارش دهید
گروه صنعت: بوستر پمپ از مهم‌ترین دستگاه‌های افزایش قدرت آب در واحدهای مسکونی بلند و با تعداد واحدهای بسیار زیاد است که امروزه به یکی از اجزای اصلی در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است.
در واقع بوستر پمپ به دلیل ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که دارد، توسط بسیاری از کارشناس نه‌تنها توصیه می‌شود، بلکه مورد استفاده هم قرار می‌گیرد. البته هرچند که بوستر پمپ از همان زمان تولید تا الآن جزو جدانشدنی و دستگاه شناخته شده بوده است و تمامی برندهای بزرگ جهان اقدام به تولید بوستر پمپ مخصوص به خود با ویژگی‌های خاص و متمایز کرده‌اند.  پمپکده یکی از معروف ترین شرکت های ایران در زمینه تولید انواع بوستر پمپ می باشد. در مقاله زیر به معرفی انواع مدل های بوستر پمپ می پردازیم.

بوستر پمپ چیست؟
بوستر پمپ یا همان منبع پمپاژ دستگاه فراتر از خود پمپ نیست؛ یعنی کاربرد بوستر پمپ با خود پمپ ساده یکی است. تفاوت آن‌ها در دو چیز است: اول از همه اینکه بوستر پمپ شامل چندین پمپ است که به صورت موازی با همدیگر بسته می‌شوند. این مسئله باعث افزایش فشار آب و انتقال سریع آن به مراکزی با مساحت یا تعداد واحدهای زیاد است. دوم اینکه بوسترها نسبت به تک پمپ کاربرد بیشتری دارند و حتی در بیشتر مکان‌هایی که می‌تواند با یک پمپ ساده حداقل نیاز را برطرف کرد، باز هم بوستر به کار گرفته می‌شود. بوستر پمپ ها به دو نوع اصلی بوستر پمپ دور متغیر و بوستر پمپ دور ثابت تقسیم می شوند.

هدف استفاده از بوستر پمپ چیست؟
کاهش فشار آب در زمین‌هایی با مساحت بسیار زیاد مانند پتروشیمی‌ها یا با تعداد واحدهای زیاد مانند مجتمع‌های مسکونی، یک چالش اساسی برای چنین مکان‌هایی بوده است. هدف اصلی استفاده از بوستر پمپ این است که فشار آب در چنین مواقعی تنظیم کند و در صورت نیاز افزایش دهد. کارکرد بوستر پمپ به صورت پله‌ای و همین مسئله باعث شده تا هم آب بر اساس میزان فشار افزایش داشته و هم اینکه باعث دیرتر آسیب دیدن دستگاه شود.
 
بوستر پمپ چگونه کار می‌کند؟
شاید استفاده از یک پمپ بتواند فشار آب لازم را برآورده کند؛ اما مشکلاتی در بعد برای استفاده از تک پمپ به وجود می‌آید، باعث آسیب بیشتر به ساختار دستگاه و حتی تمامی ساختمان هم می‌شود. کارکرد بوستر پمپ به صورت پله‌ای است؛ یعنی در زمانی مانند صبح زود یا آخر شب مصرف به صورت عادی و در پایین‌ترین حد خود قرار دارد، بوستر پمپ همانند پمپ معمولی کار می‌کند. به عبارتی یکی از پمپ‌ها روشن است.
بعد از افزایش فشار آب توسط دستگاه‌ها یا افراد، پمپ‌ها تک تک روشن می‌شوند. برای هر پمپ فشار معین و استانداری تعریف شده است و اگر بیشتر از آن نیاز باشد، پمپ بعدی روشن می‌شود. تعداد پمپ‌های روشن شده به میزان فشار مورد نیاز بستگی دارد. خاموش شدن پمپ‌ها برعکس روشن شدن است؛ یعنی آخرین پمپ روشن شده، خاموش می‌شود و این تا اولین پمپ روشن شده پیش می‌رود. سیستم کار درظاهر خیلی ساده است؛ اما پیچیدگی بالایی در اجرا دارد.

بوستر پمپ چه برندهایی دارد؟
تمامی شرکت‌های بزرگ تولید کننده پمپ در جهان در فهرست تولیدی دستگاه‌های خود دارای بوستر پمپ هم هستند. بوسترهای تولید شده برای برند دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است؛ اما کارکرد اصلی همه آن‌ها یکی است. فقط نوع ساختار و کیفیت مواد به کار رفته باعث تمایز آن‌ها نسبت به یکدیگر شده است.
•    بوستر پمپ پمپیران
•    بوستر پمپ گراندفوس
•    بوستر پمپ پنتاکس
•    بوستر پمپ داب
•    بوستر پمپ ابارا
دسته‌های اصلی بوستر پمپ در جهان
معرفی چند بوستر پمپ برندهای معروف

بوستر پمپ پمپیران
پمپیران از شرکت‌های قدیمی تولید پمپ در ایران است که آوازه جهانی هم دارد. این شرکت فعالیت خود را در تولید انواع پمپ و بوستر پمپ در سال 1354 در شهر صنعتی و قهرمان پرور تبریز آغاز کرد. تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارگران این مجموعه باعث شده تا پمپیران به یکی از برندهای موفق تبدیل شده و حتی تعدادی از محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر کند. یکی از مزیت‌های پمپیران تولید بوستر پمپ‌های قوی پمپیران است که باعث قدرت بخشیدن به این مجموعه شده است. برای سفارش بوستر پمپ آبرسانی پمپیران با ما در پمپکده تماس بگیرید.

بوستر پمپ داب
داب یکی از شرکت‌های قدیمی و تولیدکننده انواع پمپ و بوستر پمپ است که فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز کرده و هم اکنون دارای شعبه‌های مختلفی در سراسر جهان است. بوستر پمپ داب دارای ویژگی‌های مخصوصی است که باعث تمایز آن نسبت به دیگر برندها شده است. قوی بودن ساختار آن باعث شده تا گزینه اول بسیاری از شرکت‌ها و ساختمان‌ها با مساحت بسیار بزرگ باشد. بوستر پمپ آب‌رسانی و بوستر پمپ آتش نشانی دو نوع تولید شده توسط شرکت داب هستند که مناسب استفاده در واحدهای تجاری و مسکونی بوده و از این رو تقاضای بالایی در خرید دارند.

بوستر پمپ پنتاکس
بوستر پمپ پنتاکس یکی از دیگر نمونه بوسترهای پرقدرت تولید شده در ایتالیا است که برای آب‌رسانی در مجتمع‌های مسکونی با تعداد واحد بسیار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل ویژگی خاصی که در تولید بوستر پمپ پنتاکس به کار رفته است، باعث شده تا این دستگاه برای آب‌رسانی به مجتمع‌های بزرگ انتخاب اول باشد و برای همین است که این برند به خوبی توانسته است تا جایگاه بالایی را در فروش به دست بیاورد.

چگونه بوستر پمپ بخریم؟
انتخاب و خرید بوستر پمپ همیشه یک چالش اساسی برای صاحبان ساختمان‌ها یا مجتمع‌های بزرگ صنعتی بوده است. بوسترها ویژگی‌های خاصی دارند و نمی‌توان به هر صورتی و برای جایگاهی از این دستگاه برای افزایش فشار آب استفاده کرد. گاهی یک انتخاب اشتباه می‌تواند باعث آسیب جدی به تمامی سیستم شود و شما را از هدفتان که افزایش فشار آب کاملاً دور کند.
برای خرید بوستر پمپ شما باید به مساحت، تعداد افراد، میزان فشار آب در اوج و دیگر مسائل کاملاً دقت کنید. همچنین اینکه کدام برند با ویژگی مخصوص خود می‌تواند نیاز شما را به خوبی رفع کند، بحث دیگری است. برای خرید بوستر پمپ کارشناس اول از همه به بررسی مکان مورد استفاده بپردازد که البته این می‌تواند تا در قدم به صورت تلفنی انجام شود. سپس برای بررسی دقیق محل به صورت فیزیکی باید به آدرس شما مراجعه کند. چگونگی نصب و لوله کشی و غیره دیگر موردی است که باید توسط کارشناس مورد بررسی قرار بگیرد. برای خرید بوستر پمپ با شرکت تماس بگیرید تا کارشناس ما بر اساس نیاز شما بهترین خدمات مشاوره را بدهند.
سفارش و ساخت بوستر پمپ